wtorek, 28 maja 2013

Drugi Wibo-Box :)

Wczoraj dotarła do mnie wyczekiwana przesyłka, a mianowicie mowa jest o drugim już Wibo-Boxie. Ze względu, że przesyłkę rozpakowałam dopiero wczoraj wieczorem, dlatego też dziś ją sfotografowałam w przyzwoitym świetle dziennym. Pudełko tym razem w ozdobnym opakowaniu, które mieściło: 3 piaskowe lakiery Baltic Sand, bazę oraz perełki Pearl, preparat do skórek oraz odżywkę, bazę oraz podkład, a także tusz do rzęs. Oprócz kosmetycznej zawartości boxa, znalazł się również breloczek z latarką oraz z wkładem do koszyków od firmy AP - jednego ze sponsorów nagrody dla zwyciężczyni. W pudełku powinna się także znaleźć ulotka o Hotelu, jednak moje tego nie zawierało. Cieszę się, że produkty są zróżnicowane, fajnie, że znalazły się w nim lakierowe nowości, na które - nie ukrywając - czekałam :D. Już niebawem będą pojawiać się recenzje produktów, a tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć zawartości:).


Podkład w kolorze Ivory oraz sylikonowa baza

Wibo preparat do usuwania skórek oraz odżywka-eliksir z jedwabiem

Tusz do rzęs LiftLash XXL Volume

Baltic Sand - 3/1/2
 
Zestaw nr 4
Jestem zadowolona z zawartości drugiego pudełka Ambasadorek, a Wam jak się podoba? Co chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności?:)

Pozdrawiam:*

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Piaski ponownie (teraz moje głosy trzeba policzyć jakodwa nie jako jeden)
      ;p

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się te piaskowe lakiery :) Sama bym chciała dostać taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głos numer trzy na piaski:D

      Usuń
    2. Przegłosowane xD będą piaski w pierwszej kolejności:)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tych piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piaski! :D
    A ta baza silikonowa to dobra jest ?:D Bo byłam dzisiaj w drogerii i ją capnęłam, ale nie wiedziałam, czy kupić czy nie i ją odstawiłam z powrotem na półkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej dzisiaj pod makijaż i jest dosyć spoko jak na moje oko:)

      Usuń
  5. ja czekam na ostatni lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z niecierpliwością czekam na piaseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczyłabym ten czerwony piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony ....... śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piaaaaaaskiiiii!!!!!!!!!!! :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhuhuhu... Kawior i piaski, ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. piaskowe lakiery poproszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście, że piaskowy lakier:D proponuję ten morski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te pudełka :D
    czekam na pisaki ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Te lakiery mi się bardzo podobają, czekam na piaski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę zobaczyć perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę :)
    chociaż swatche tych piasków już widziałam to czekam z niecierpliwością na ich recenzje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. perełki wyglądają intrygująco;* pokarz plissssss

    OdpowiedzUsuń
  18. Piaski zdecydowanie :) Wiesz może kiedy będą dostępne w Rossmannach ?

    OdpowiedzUsuń