wtorek, 14 maja 2013

Lovely Gloss Like Gel - #128 blueberry yogurt

 Wywiadówka:  
Lovely
Gloss Like Gel

odcień: 128
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5,80zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy+ tani 
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny 
              + dobrze skrojony pędzelek  
minusy: - - - - - 

Do tego koloru byłam dość sceptycznie nastawiona, wydawał mi się być smutny i bury. Na paznokciach wychodzi z niego jasny, dziewczęcy fiolet, kremowy ale nieco przykurzony. Obawiałam się trochę smużenia i nierównomiernego rozłożenia emalii, ale na szczęścia nie zawiódł mnie, nie miałam problemów z malowaniem. Kolor przypomina mi jogurt jagodowy, co prawda odcień jest może nieco inny ale podobny i jak dla mnie bardzo smaczny ;) . Dobrze się w nim czułam, choć może niezbyt współgra z moją karnacją. Cieszę się, że ten odcień akurat znalazł się w Wibo-Boxie ponieważ sam w sobie nie zachęciłby mnie do siebie w Rossmannie, a na paznokciach jest uroczy :).  Schnie przeciętnie, poradziłam sobie bez wspomagaczy, jak w pozostałych kolorach z tej serii także i ten ładnie się błyszczy :). Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że warto jest mieć taki odcień w swojej kolekcji :). Jak Wam się podoba?:)















Pozdrawiam:*

13 komentarzy:

  1. ładny kolorek, ale nie skuszę się bo mam podobny:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten kolor, pokochałam go od pierwszego użycia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny. Muszę w końcu wybrać się do rossmana zobaczyć tą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor mi się podoba, ale jeszcze bardziej te nowe buteleczki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolor jest fantastyczny, jeden z ładniejszych z nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie kolor świetny :)
    widziałam, że Lovely ma w planach wydać zestaw do 'kawiorowych' paznokci, serię Pearl, co mnie bardzo zaintrygowało! natknęłam się w necie na konkursy, gdzie można wygrać m.in właśnie te lakiery..

    OdpowiedzUsuń
  7. Już na którymś blogu z kolei widzę ten lakier i strasznie mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kusicie tym lakierem :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go, mam ;)))i inne tesh ;p

    OdpowiedzUsuń