sobota, 4 maja 2013

Lovely Classic - #155 Candy

Wywiadówka:  
Lovely
Classic nail polish

odcień: 155
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5.80zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + wygodny pędzelek
              + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny   
minusy: - - - - - 


To już drugi lakier z kolekcji Classic jaki Wam prezentuję. Wcześniej był to ciemny i ponury brąz, który przypominał mi gorzką czekoladę, a dziś chcę pokazać Wam coś weselszego i bardziej pasującego do pory roku - róż o numerku 155. Jest to średni kremowy róż, o ładnym połysku, nieco bardziej zgaszony niż wyszedł na zdjęciach. Moim zdaniem jest to kolor dość uniwersalny i pasujący do dłoni każdej karnacji czy do każdej długości paznokci. Lakier kryje już właściwie przy pierwszej warstwie, ale drugą dołożyłam dla pogłębienia i wzmocnienia efektu końcowego. Dodatkowo przyjemna aplikacja, dobrze skrojony pędzelek i estetyczny wygląd opakowania zdecydowanie na plus :). Podoba mi się, nie mam zastrzeżeń, taki cukiereczek :). 

  












Pozdrawiam:*

22 komentarze:

  1. Ooo super, parę dni temu zakupiłam właśnie ten kolorek, mam nadzieję, że u mnie sprawi się tak samo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki ładny, intensywny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś tak czuję, że ta lakiery to będzie bardzo udana seria. Sama mam w domu dwa i jestem zachwycona pod każdym względem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentuje się wybornie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor. Strasznie lubię różowe i czerwone paznokcie w sezonie wiosna/lato

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam dzisiaj w rossmannie żeby się im przyjrzeć, i niestety tego kolorku nie zauważyłam, ale z tego co zauważyłam, paru kolorków brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek ;)Muszę go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest ten odcień różu, którego nie lubię najbardziej :D Ale to już kwestia gustu. Samo wykończenie, buteleczka, krycie i cała reszta całkowicie mi odpowiada ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ale on jest świetny. Cena zachęca do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzelków to one akurat nie mają najlepszych, każdy jeden ma jakiś zagubiony włos i to na pewno nie przypadek bo mam 35 lakierów z tej serii i każdy jeden ma problem z pędzelkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory! Boski jest <3

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go wlasnike na pazurkach...to chyba moj ulubiony lakier z calej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor ;) Cudownie prezentuje się na paznokciach :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny kolor!
    Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że skróciłaś troszkę paznokcie =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest prześliczny :) Też o nim myślę

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale róż! dla mnie za różowy że tak powiem ;p

    OdpowiedzUsuń