niedziela, 19 maja 2013

Rimmel Salon PRO Lycra - 500 Peppermint

 Wywiadówka:


Rimmel
Salon PRO Lycra

odcień500 Peppermint
gdzie kupić? : Rossmann, Natura, Superpharm, hipermarkety
ile kosztuje? : 15 - 20zł
pojemność: 12ml
wykończenie: kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + świetne krycie
                + szybko schnie
                +wygodny, szeroki pędzelek
                +duża pojemność 
                + przyjemna aplikacja
                + łatwo dostępny
minusy: - nie dopatrzyłam się

Typowa mięta, niegdyś bardzo pożądana, dziś już bardzo powszechna i zdecydowanie ma rzeszę swoich fanów, którzy ciągle do niej wracają. Peppermint to odcień, który ma w sobie niebieskie tony i tak naprawdę sama nie potrafię zidentyfikować tego koloru jednoznacznie - czy to błękit, czy zieleń. Na pewno coś pomiędzy, ale przychylę się ku nazwie - niech będzie to mięta choć z prawdziwą miętą to nie ma nic wspólnego... :) Lakier ma bardzo kremową konsystencję, właściwie jedna warstwa załatwiłaby sprawę ale dołożyłam drugą ponieważ po pierwszej zostały mi niewielkie smugi. Jak widzicie opakowanie uległo trochę zmianie, stało się bardziej opływowe i nowoczesne, ale pędzelek nie uległ zmianie - nadal jest szeroki i płaski, który od zawsze był znakiem rozpoznawczym serii Pro Lycra. Do kupienia praktycznie w każdej drogerii, cena również nie uległa zmianie - w zależności od miejsca jak i obowiązujących promocji cena waha się między 15 -20 zł :). 












Pozdrawiam:*

33 komentarze:

  1. Mam go i czeka na swój wielki dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda teraz buteleczka

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny! chyba niedługo go kupię, mimo że mam już bardzo podobny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam go! cieszę się, że zmienili opakowanie, ale zostawili szeroki pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kolorek a na Twoich paznokciach wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek chyba pokuszę się o lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten lakier, bardzo trudno uchwycic kolr, na zywo zdcydowanie bardziej zielony nic na zywo :) i dodam ze mialam wybor miedzy nim a essie mietowym i wybralam rimmela wlasnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę boski Rimmel ostatnio uwielbiam miętki :) śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go właśnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam właśnie taki błękit na paznokciach ale innej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaje mi się, że jest ciemniejszy niż poprzednia wersja. a może to tylko wina światła?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest ten kolor zakupiłam w starej wersji jeszcze i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest to chyba jedyny lakier z całej kolekcji jaki chciałabym kupić, najlepiej na promocji ;)
    Jasny (ale nie najjaśniejszy) róż też mają ładny, ale jednak to taki zwyklaczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała okazję kupić go na promocji już od czwartku:) w Ross -40% na całą kolorówkę:)

      Usuń
  15. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dodam jeden minus - trwałość :O

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tym kolorze dzięki Karolinie ze Stylizacji:)
    jak tylko będzie za kilka dni promocja w Rossmannie na kolorówkę, to koniecznie się w niego zaopatrzę!

    fajnie, jakby ktoś zrobił porównanie tego odcienia z Essie - Mint Candy Apple

    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na promocję -40% w rossmanie i lakier ten będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny :) bardzo oryginalny odcień !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor! wspaniały na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny jest;) gości na mych pazurkach często;*

    OdpowiedzUsuń