poniedziałek, 27 maja 2013

Lovely Classic - #23 The Ice Queen

 Wywiadówka:  

Lovely
Classic Nail Polish

odcień: 23
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5,80zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:  + niedrogi
              + dobre krycie          
              + łatwo dostępny  
              + szybko schnie 
minusy: - - - - - 


Lovely Classic w kolorze 23 to mnóstwo drobnego brokatu/shimmeru, a także gdzieniegdzie można dopatrzyć się drobinek glassflecked. Wszystko to zatopione jest w lekko srebrnej bazie, która również składa się z mikroshimmeru. Myślałam, że lakier będzie dawał efekt mgiełki - tak jest po pierwszej warstwie, jednakże po dwóch warstwach osiągamy pełne krycie. Na zdjęciach mam właśnie dwie warstwy, to wystarczyło by pokryć płytkę. Jeżeli chodzi o sam odcień - średnio mi się podoba, z daleka wygląda jak klasyczna perła - a szkoda bo z bliska widać miliony iskrzących drobinek. Odcień jest zdecydowanie zimowy, mroźny dlatego też na pewno wrócę do niego zimą;). Następnym razem muszę podziałać na niego matem, myślę, że to byłoby fajne połączenie. A Wam jak się podoba?:)






  


 Pozdrawiam:*

19 komentarzy:

  1. masz rację, nie na lato ten kolor, ja za perłami nie przepadam, jakoś mi się kojarzą z inną grupą wiekową;p ...ale co tam, jest tyle innych odcieni ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fajnie, ale jest zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój typ :) tego rodzaju toleruję lakiery tylko typowo mgiełkowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go ale nie jestem do niego przekonana :) Zostałaś zaproszona na moim blogu do akcji: Kolorowe lato na paznokciach. Jeśli jesteś zainteresowana, to zajrzyj na mojego bloga po więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny :) wydaje mi się, że z czarnym lakierem wszedłby w świetne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam Cię do udziału w akcji Maliny kolorowe lato na paznokciach
    Kobieta zmienną jest
    po szczegóły zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na buteleczkę nie powiedziałabym, że tak ciekawie będzie wyglądał na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się ten lakier prezentuje na paznokciach, a w buteleczce nie jest taki fajny już!;D

    OdpowiedzUsuń
  10. no niestety nie mój styl : /

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się bardzo podoba, jest taki elegancki :-)) nie widziałam go u siebie kurczę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię perłowego wykończenia

    OdpowiedzUsuń
  13. jakby zmatowić, mógłby być piękny!

    OdpowiedzUsuń