piątek, 10 maja 2013

Lovely Gloss Like Gel - #402 Mermaid


Wywiadówka:  
Lovely
Gloss Like Gel

odcień: 402
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5,80zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + łatwo dostępny
              + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + wygodny pędzelek   
minusy: - - - - - 


402 z serii Gloss Like Gel to średni odcień zieleni z dużą ilością niebieskich tonów. Jak dla mnie jest to ciemny kolor morski, strasznie kojarzy mi się z głębinami oceanu, syrenami i niecodziennymi rybkami. Kręcą mnie takie odcienie, zwłaszcza takie, którym towarzyszy przy tym świetny połysk. Lakier ma w sobie mnóstwo złotych i różowych drobinek glassflecked, które nieco nikną po nałożeniu na paznokcie. Pod odpowiednim kątem drobinki są nadal widoczne, fajnie migoczą aczkolwiek zachowany jest dobry smak :). To już mój czwarty lakier z nowych lakierów Lovely, który Wam pokazuję i to kolejny odcień, który zrobił na mnie pozytywne wrażenie:). Co do krycia, czasu schnięcia, pędzelka czy tez konsystencji nie mam zastrzeżeń. No i muszę jeszcze koniecznie zwrócić uwagę na cenę, która jest bardzo ciekawa dla naszego portfela:). 



  






  




Pozdrawiam:*

19 komentarzy:

  1. śliczny kolor. Szkoda, że do tej firmy jestem bardzo uprzedzona

    OdpowiedzUsuń
  2. aż musiałam pobiec do mojej szuflady z lakierami i sprawdzić, czy go nie kupiłam :)
    i tak! Mam go :D śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor genialny i te drobinki - świetnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! taki morski...jutro będę w Rossku to oblukam czy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny i wykończenie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor mi się podoba, ale jak go miałam na paznokciach to te drobinki strasznie mnie denerwowały. Nie lubię brokatowych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam go w rossie, chyba jest nieco jaśniejszy i ma bardzo ładne te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się, że zmienili opakowania, bo wyglądają bardziej zachęcająco. Kolory też świetne, szkoda, że w większości są drobinki, bo nie zawsze pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jest świetny! ;P
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny, dzisiaj na niego patrzałam, ale zdecydowałam się kupić 3 pastelowe kolorki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem, całkiem, ale do mnie bardziej przemawiałby bez drobinek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam dokładnie takie same skojarzenia- skórzana odzież w rockowym wydaniu! :) fajne czerwone wytrawne wino!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nieeee... skąd ten komentarz tutaj? przepraszam za pomyłkę. :(

      Usuń