niedziela, 26 maja 2013

Wibo Gel Like - Mary Rose od Jamapi

 Wywiadówka:  
Wibo
Gel Like 

odcień: Mary Rose
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny               
minusy: - długo schnie




Mary Rose podobał mi się już odkąd po raz pierwszy ujrzałam go na zdjęciach promocyjnych. Wynika to też z tego względu, że bardzo lubię czytać bloga Jamapi, z resztą jeśli jeszcze go nie znacie to serdecznie Wam polecam tam zajrzeć:). Mary Rose to róż czy też czerwień dosyć trudna do jednoznacznego określenia. Ostatecznie stawiam na róż z fioletowo-różową poświatą. Kolor jest niesamowity, lubię takie połączenia, bardzo ładnie mieni się z dalszej odległości. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, schnie niestety długo... Pędzelek ma standardowy, kształt opakowania jak i sam pędzelek nie różnią się niczym od serii Express Growth. Nie bez przyczyny też pokazuję Wam dziś ten kolor, dziś jest Dzień Matki, moja mama kojarzy mi się z takimi właśnie odcieniami, a nie powiem - Mary Rose przypadł jej do gustu podobnie jak mnie:). 









 Pozdrawiam:*

10 komentarzy:

  1. miałam dwa kolorki z tej kolekcji i leżą w pudełku przez brzydką aplikację i długie schnięcie :(
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kochana, zapraszam Cię do udziału w Akcji Maliny: kolorowe lato na paznokciach :) http://kosmeto-look.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

      Usuń
  3. wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się akurat nie podoba. swój egzemplarz oddałam kuzynce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też go mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co myśleć, raz mi się podoba, raz nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest naprawdę śliczny, mam go u siebie i jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń