środa, 29 maja 2013

Wibo Dolls Lash Ultra Volume - tusz do rzęs - rzęsy jak ta lala?

 To już drugi tusz do rzęs jaki chcę Wam zaprezentować, pierwszy pochodzący również z pierwszego Wibo-Boxa pokazywałam Wam w sobotę TUTAJ. Dolls Lash Ultra Volume to maskara, której głównym zadaniem jest maksymalne pogrubienie. Mamy również informację na etykiecie o tym, że prócz pogrubienia ma towarzyszyć także wydłużenie i podkręcenie. Jak jest w rzeczywistości? Tusz jest bardzo delikatny, pogrubienie nie jest maksymalne, ale dostatecznie widoczne. Takie zdanie mam też na temat wydłużenia rzęs, aczkolwiek o podkręceniu nie ma mowy - delikatne uniesienie rzęs. Tusz ma wygodną szczoteczkę o klasycznym kształcie, dobrze się nią operuje, nie sprawia problemów przy aplikacji. Co dla mnie bardzo ważne - maskara nie skleja rzęs nawet po nałożeniu kilku warstw, ładnie je rozdziela oraz nie osypuje się w czasie noszenia. Na opakowaniu mamy informację "rzęsy jak ta lala" - nie jest to do końca dobre stwierdzenie, myślę, że to dobra maskara w niskiej cenie, która tworzy naturalny, nieteatralny look. 
"gołe" rzęsy








Wywiadówka:




Wibo
Dolls lash ultra volume

Gdzie kupić? Rossmann
Cena: ok. 9zł 
Pojemność: 8g







Pozdrawiam:*
Mavia

14 komentarzy:

  1. Dosyć fajny koncowy efekt za ta cene napewno bym kupiła tą maskare ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją do dwóch dni i w sumie jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. komentarz nie na temat, ale nie mogę się powstrzymać - Twoje piegi są urocze! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. za tak niską cenę to efekt jest na prawde fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy skończę żółciaka z lovely sięgnę po ten, ogólnie jakoś przekonałam się do tuszy z wibo i lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo bardzo fajny efekt, ja narazie mam do wykorzystania inne tusze, ale możliwe że potem go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aale masz długie rzęsiska ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny efekt:) ja ostatnio kupiłam żółty tusz Wibo i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt daje;) i ta cena;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie efekt bardzo pozytywny :) Myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt fajny, podoba mi się :) trzeba będzie kiedyś wypróbować ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń