piątek, 31 maja 2013

Wibo Gel Like - Zielona Fantazja od Bernadetty

  Wywiadówka:  
Wibo
Gel Like 

odcień: Zielona Fantazja
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny  
              + szybko schnie 
minusy: - końcówki szybko się ścierają



Odcień, który stworzyła dla nas Bernadetta jest niemalże idealny. Jeśli chodzi o właściwości techniczne czyli krycie, czas wysychania jest idealny.  Kolor określiłabym jako jasną zieleń, niedojrzały zielony groszek :D. Lakier jest iście kremowy, świetnie się rozprowadza, nie tworzy smug, nie bąbelkuje i szybko schnie. Ponadto po nałożeniu dwóch warstw Zielona Fantazja pozostawia bardzo ładny, szklany połysk, wygląda profesjonalnie i niecodziennie. Co prawda końcówki szybko się ścierają, bo już pod koniec pierwszego dnia noszenia, więc jakością nie powala na kolana. Liczę się z tym, że jest część z Was, których nie przekonam do noszenia zieleni na paznokciach ale myślę, że taki wyjątek można zrobić na wiosnę/lato :). 






  


 Pozdrawiam:*

22 komentarze:

  1. podoba mi się, ale chyba sama bym nie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolorek! :D może się na niego skuszę następnym razem w rossmanie :) dzisiaj kupiłam tam bezbarwny lakier która ma świecić w ciemności! zobaczymy, co z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja średnio przepadam za zieleniami na paznokciach, ale ta prezentuje się naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek jednak zielony za mną nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za zielonym, ale fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ten z gel like fioletowy i jeśli chodzi o schnięcie to... matko boska, to się chyba nigdy nie konczy. ale zielony bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny ten zielony. Podoba mi się nawet bardziej niż mój z Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w tej grupie, która do zieleni się chyba nigdy nie przekona do zieleni

    OdpowiedzUsuń
  9. eee, zielony to zupełnie nie moja bajka...nigdy nie miałam zielonych paznokci i raczej mieć nie będę...nawet mięta średnio mnie przekonuje..mam i jakoś nam nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor sam sobie jest fajny, ale jakoś niewiele osób maluje nim pazurki

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuuu, szałowo prezentuje się w słońcu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten odcień i jest przepiękny, ale... konsystencja i czas schnięcia to jakiś koszmar. A szkoda, bo uwielbiam zielenie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny kolor, nawet nie wiedziałam, że będzie się tak dobrze prezentował na paznokciach :) Jam mam żółty nr. 1 Słoneczny Patrol :)

    OdpowiedzUsuń