piątek, 31 maja 2013

Wibo Gel Like - Zielona Fantazja od Bernadetty

  Wywiadówka:  
Wibo
Gel Like 

odcień: Zielona Fantazja
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny  
              + szybko schnie 
minusy: - końcówki szybko się ścierają



Odcień, który stworzyła dla nas Bernadetta jest niemalże idealny. Jeśli chodzi o właściwości techniczne czyli krycie, czas wysychania jest idealny.  Kolor określiłabym jako jasną zieleń, niedojrzały zielony groszek :D. Lakier jest iście kremowy, świetnie się rozprowadza, nie tworzy smug, nie bąbelkuje i szybko schnie. Ponadto po nałożeniu dwóch warstw Zielona Fantazja pozostawia bardzo ładny, szklany połysk, wygląda profesjonalnie i niecodziennie. Co prawda końcówki szybko się ścierają, bo już pod koniec pierwszego dnia noszenia, więc jakością nie powala na kolana. Liczę się z tym, że jest część z Was, których nie przekonam do noszenia zieleni na paznokciach ale myślę, że taki wyjątek można zrobić na wiosnę/lato :). 






  


 Pozdrawiam:*

21 komentarzy:

  1. podoba mi się, ale chyba sama bym nie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolorek! :D może się na niego skuszę następnym razem w rossmanie :) dzisiaj kupiłam tam bezbarwny lakier która ma świecić w ciemności! zobaczymy, co z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja średnio przepadam za zieleniami na paznokciach, ale ta prezentuje się naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. mega trawiasty kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolorek jednak zielony za mną nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za zielonym, ale fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ten z gel like fioletowy i jeśli chodzi o schnięcie to... matko boska, to się chyba nigdy nie konczy. ale zielony bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny ten zielony. Podoba mi się nawet bardziej niż mój z Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w tej grupie, która do zieleni się chyba nigdy nie przekona do zieleni

    OdpowiedzUsuń
  10. eee, zielony to zupełnie nie moja bajka...nigdy nie miałam zielonych paznokci i raczej mieć nie będę...nawet mięta średnio mnie przekonuje..mam i jakoś nam nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor sam sobie jest fajny, ale jakoś niewiele osób maluje nim pazurki

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuu, szałowo prezentuje się w słońcu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten odcień i jest przepiękny, ale... konsystencja i czas schnięcia to jakiś koszmar. A szkoda, bo uwielbiam zielenie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kolor, nawet nie wiedziałam, że będzie się tak dobrze prezentował na paznokciach :) Jam mam żółty nr. 1 Słoneczny Patrol :)

    OdpowiedzUsuń