poniedziałek, 20 maja 2013

-40% w Rossmannie na kolorówkę i pielęgnację twarzy!

O tej miłej informacji pisałam Wam już na moim fanpage'u na Facebooku ale nie wszyscy mnie tam czytają także postanowiłam Wam napisać to też tutaj.:) Od najbliższego czwartku 23 maja do 26 lub 29 maja (nie wiem która z informacji jest prawdziwa, żadna nie została potwierdzona:P) będzie trwała promocja -40% na całą kolorówkę oraz produkty do pielęgnacji twarzy. 

Szykujecie się? Macie w planach zakupy? Co możecie mi polecić?
Ja na pewno polecę po mój ulubiony podkład Bourjois i na pewno dwa czarne eyelinery na zapas i postaram się na tym zakończyć by spokojnie móc uzbierać na moją wymarzoną lustrzankę :D. 

Pozdrawiam:*
Mavia 

15 komentarzy:

  1. cholewcia, szkoda, coś mi się ubzdurało, że to od dzisiaj... a tu jeszcze tyle czasu:/ no cóż, zdążę zrobić listę;) żeby nie wykupić wszystkiego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo! :D nowy eyeliner by się przydał no i lakiery! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wpadnę w czwartek rano, bo poprzednim razem kiedy była taka akcja to się ociągałam i już nie było co wybrać nawet ;)Na pewno wpadnę na lakiery, bo tego nigdy za wiele. Może akurat już będą mieli dostępne lakiery piaskowe Lovely :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jestem jedyną osobą, która nie skorzysta z przeceny ? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jesteś, ja też sobie tak obiecuje :P że w maju już koniec z zakupami :( a szkoda,bo też skusilabym sie na pewno na podkład burzujjjjjja :(

      Usuń
    2. Z tego co widzę to Rossmann często robi takie przeceny, szczególnie dotyczących podkładów. Ostatnio na podkłady Bourjois to Douglas miał promocje, chyba -20% lub -30%.
      Okazji będzie jeszcze dużo, musimy być silne ! :D

      Usuń
  5. Ja muszę spisać sobie listę, żeby nie kupić za dużo

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy się cieszyć czy płakać,że mam daleko do r :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja będąc dzisiaj w Rossmannie zapytałam do kiedy będzie trwać ta promocja; Pani poinformowała mnie, że promocja -40% na kolorówkę trwa tylko w ten dzień tj. 23.05 a od soboty będzie obniżka na 7000 produktów; tak więc nie wiem jaka jest prawda - jeśli ktoś na prawdę chcę skorzystać z oferty to radzę robić zakupy w I dzień trwania promocji;

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki podkład Bourjois chcesz kupić? :) ja mam jeden i zastanawiam się na innymi. Oczywiście eyelinery też mam na liście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Healthy Mix oczywiście:). Niestety zmienili nieco opakowanie na mniej wygodne ale na szczęście sam podkład nie uległ zmianie więc nadal jest moim ulubieńcem :).

      Usuń
  9. ja bym chciała jakiś nowy podkład, zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście się na coś skuszę, pewnie na róż Astora, może jakieś lakiery, w końcu pomadkę Wibo, przy okazji na pewno inne rzeczy wylądują w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz może, czy jeśli chodzi o pielęgnację twarzy, to kosmetyki do oczu się też zaliczają?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyślę, ale nie wiem czy na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń