sobota, 25 maja 2013

Lovely False Lashes Mascara - efekt sztucznych rzęs

Jest to mój maskarowy debiut na blogu, dzisiaj po raz pierwszy prezentuję Wam tego typu kosmetyk, dlatego też proszę o wyrozumiałość :D. Czemu po raz pierwszy? Głównie z tego powodu, że jestem bardzo niewymagająca jeśli chodzi o tusze do rzęs, dla mnie muszą spełniać dwa warunki: nie sklejać i nie sypać się. Lovely False Lashes oferuje nam efekt sztucznych rzęs - ale czy tak jest w rzeczywistości? Na pewno nie, ale przyzwoicie wydłuża, pogrubienie jest na średnim poziomie, dla lepszego efektu pogrubienia polecam nałożyć kilka warstw maskary. Tusz nie skleja rzęs, nie osypuje się i trzyma się na rzęsach cały dzień. Efekt jest może nie teatralny ale dla mnie wystarczający i naturalny:). Polubiliśmy się, czerń jest czernią - a nie szarością jak to czasem bywa w tanich tuszach. Jestem zdecydowanie na tak, mojego zielonego ulubieńca z Wibo póki co odstawiam na bok i Lovely False Lashes zajmuje jego miejsce ;). 





Wywiadówka:

Lovely 
False Lashes Mascara

Gdzie kupić? Rossmann
Cena: ok. 9zł 
Pojemność: 11ml



"gołe" rzęsy

Rzęsy z tuszem Lovely






 Pozdrawiam:*




14 komentarzy:

  1. ładnie wyglądają te rzęski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, może dorwę go jeszcze w poniedziałek w promocji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny efekt. może się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest :) Użyłam go kilka razy i w sumie się polubiliśmy oprócz za dużej szczoteczki dla moich dolnych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się jeszcze z tym tuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tusz rzeczywiście wygląda bardzo naturalnie:) Również nie wyobrażam sobie, że mogłabym korzystać z maskary, która skleja rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz go widzę i słyszę o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie jakos srednio spisuje sie ten tusz

    OdpowiedzUsuń