piątek, 28 czerwca 2013

Kolorowy manicure - w roli głównej Mariza Be Chic! :)

Wczoraj zakończyłam sesję i oficjalnie rozpoczęłam wakacje. Co prawda "wakacjami" nie będą, większość czasu przesiedzę w pracy, trochę muszę spędzić nad pierwszym rozdziałem pracy inżynierskiej, a także skupić się na kampanii wrześniowej. Mimo wszystko chciałam uczcić w pewien sposób rozpoczęcie wakacji takim oto kolorowym manicure. Na Dzień Dziecka nie przygotowałam skittlesowych paznokci dlatego teraz pokażę Wam skittlesy w moim wydaniu:). Do manicure wykorzystałam lakiery Mariza z nowej kolekcji Be Chic! Zainspirowało mnie zdjęcie reklamowe z katalogu Marizy:). Co tu więcej mówić, czas na zdjęcia:). 















Użyłam:

  • Szmaragdowy
  • Kanarkowy
  • Różowy
  • Miętowy
  • Liliowy





Podoba Wam się takie połączenie kolorystyczne? 
Czy może jesteście wierne tradycyjnemu, jednokolorowemu manicure? 
A może czasem macie ochotę na trochę kolorystycznego szaleństwa?:)

Pozdrawiam:*
Mavia

19 komentarzy:

  1. Teraz to jest wszystko dozwolone, można mieszać kolory jak się chce :) ja jestem jednak wierna jednemu odcieniowi ( no czasem jeden paznokieć pomaluję na inny kolor)
    Ten szmaragdowy jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne skittlesy :) Ale coś ten żółtek słabo kryje?
    ja mam jeszcze 3 egzaminy w zanadrzu i dopiero będzie koniec :/
    btw. myślałam, że Ty młodsza jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółtek kryje dobrze przy trzech, tutaj nałożyłam tylko dwie. To trzymam kciuki za Twoje egzaminy!:)

      Ehhh! Wszyscy mnie o to posądzają, że jestem młodsza :D Cóż, czas leci ale ja nadal czuje się na 18, a czuję się jakby to było wczoraj a nie już przeszło 4 lata temu ;)...

      Usuń
    2. Heh mnie też zawsze dają mniej lat :) Ale to dobrze, będziemy dłużej młode :D

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się liliowy paznokieć!Bardzo optymistyczny mani! jednak takie mieszanki średnio mi odpowiadają, bezsprzecznie wolę klasycznie jednokolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolorki :) jedynie ten na najmniejszym paznokciu mi tam nie pasuje, ale i tak jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta lakiery z marizy mają świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się kolory tych lakierów :) mam ochotę je zamówić :) na twoich paznokciach odcienie prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w różowym <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. różowy imiętowy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowy i fioletowy jest ładny, ale szmaragdowy lakier jest obłędny !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się taki mx podoba! świetne połączenie.. wesoło i lekko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. granat na małym palcu troszke nie pasuje do reszty a tak to kolorki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt zamierzony:). Wiedziałam, że nie będzie pasował ale dodałam go dla złamania tych pasteli:)

      Usuń
  12. Ja uwielbiam różnokolorowe paznokcie, ale albo w bardzo kontrastujących kolorach, albo z podobnej gamy kolorystycznej. Ładnie Ci wyszło, oprócz tego granatu, ni z gruszki ni z pietruszki xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Liliowy jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te lakierki i w najbliższych dniach sobie je zamówię :)
    ogólnie Mariza ma świetne kosmetyki, dlatego zostałam konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń