czwartek, 20 czerwca 2013

Wibo Extreme Nails - #19 truskawkowe pole

Wywiadówka:
Wibo 
Extreme Nails
odcień19
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 9ml
wykończenie:  shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:   + niska cena
                 + unikatowy kolor
                 +wygodna aplikacja                
                 + łatwo dostępny
minusy: - długo schnie




 Na pewno domyślacie się dlaczego post nosi taki tytuł... Wiele z Was wie, lub jest w posiadaniu lakieru o bardzo podobnym, lub nawet identycznym kolorze(sama nie wiem, widziałam go jedynie w internecie), a mianowicie chodzi mi o China Glaze - Strawberry Fields. Marzył mi się ten lakier od dawna, ale ciężko było mi się zebrać do zamówienia dlatego gdy zobaczyłam różowego Wibo ze złotą mgiełką wiedziałam, że musi być mój:). Dwie warstwy do pełnego krycia, świetnie wygląda i świetnie się nosi, może jedyne zastrzeżenie to do czasu schnięcia dlatego też po chwili wspomogłam się Seche Vite. Uwielbiam, uwielbiam ten lakier!!!:)











Pozdrawiam:*

Mavia

17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście śliczny :D taki uroczy :) Nie widziałam go chyba nigdy w moim rosku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, gdyby był bez tego połysku... Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, ze on opalizuje na złoto:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że kiedy mam pazurki w tym kolorze, właśnie w takim ciepłym i słodkim ciemnym różu, wszyscy są dla mnie milsi :D
    Oj wiem, wieem, siła sugestii... ale ten zbieg okoliczności naprawdę się powtarza ;D

    Super jest, mnie się takie bardzo podobają - choć przyznam, że liczyłam na bardziej satynowy typ połysku.


    ...i długo schnie, dziad :[

    OdpowiedzUsuń
  5. a miałam dać sobie na wstrzymanie z lakierami..


    muszę go mieć !!! O.O

    OdpowiedzUsuń
  6. boziu śliczny jest :D
    muszę go mieć , muszę ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie się mieni :)
    bardzo lubię te twoje "wywiadówki", wiesz? :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny! :O o raaany kupuję!!

    OdpowiedzUsuń
  9. CHyba przestanę odwiedzać blogi, bo się wykończę.. właśnie dopisałam kolejny lakier z Rossmana ( muszę koniecznie kupić akurat tam mleko dla dzieci w sobotę:D) na listę... PIekny.. najabrdziej podoba mi się w nim ten uroczy, złoty shimmer... do tegp faktycznie truskawkowy.. super

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taki, ale wyglądam w nich fatalnie. Ciekawe, jak się ma do Strawberry Fields ChG?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny jest, ta mgiełka dodaje mu uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jest prześliczny :) taki mega słodki <3

    OdpowiedzUsuń