środa, 26 czerwca 2013

Wibo eliksir z jedwabiem

Eliksir z jedwabiem to nic innego jak odżywka do paznokci zabezpieczająca nasze płytki przed uszkodzeniami mechanicznymi i powinien zarówno chronić przed różnymi czynnikami, które niekorzystnie wpływają na paznokcie. Jak jest w rzeczywistości? Eliksir daje mleczne zabarwienie naszym paznokciom, nie sprawia problemów jeżeli ktoś chciałby nosić ją solo, ponieważ prezentuje się estetycznie, a same paznokcie wyglądają zdrowo. Cienka warstwa odżywki pod lakier świetnie sprawdza się jako baza. Co prawda nie zauważyłam by lakier się dłużej trzymał aczkolwiek na pewno eliksir zabezpiecza i chroni paznokcie przed zabarwieniem płytki i rozdwajaniem. Produkt jest niedrogi, łatwo dostępny oraz aplikacja nie sprawia problemów. Myślę, że nie jest to produkt niezbędny ale jest całkiem przyzwoitą odżywką do paznokci jeżeli nie wymagamy odbudowy i naprawy naszych paznokci. 




Wywiadówka:

Wibo
Eliksir z jedwabiem

cena: ok 7zł
pojemność: 7ml
gdzie kupić? : Rossmann





Pozdrawiam:*
Mavia

14 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wygląda sam na paznokciu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam widzę smugi, może jeszcze jedna warstwa wyglądałaby lepiej :O

      Usuń
  2. jako wykończenie french manicure też się nada:D

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam już o nim kilka recenzji, że nic nie daje jako odżywka, więc na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam coś podobnego z Lovely ostatnio.. w sumie to chodziło mi o bazę pod lakier tylko, zobaczymy jak odżywi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na razie jako bazy używam eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad nią, bo kupiłam preparat do skórek, który nawiasem mówiąc jest świetny, ale szkoda mi odstawiać Eveline żeby nie zgluciała..
    To będzie następny mój zakup, bo bardzo lubię takie paznokcie nosić, niby nic, a jednak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej po nią nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony lakier licealno-wczesnostudencki, nie pamiętam czy działała na moje paznokcie, ale uwielbiałam efekt jaki daje na paznokciach, dawno jej nie miałam, jak wykończę obecną odżywkę chętnie powrócę do tej jedwabnej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go właśnie na paznokciach, uwielbiam - robi mi piękny, naturalny french na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tej nie miałam, ale dzisiaj kupiłam tą oliwkę do skórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a miałam go, nic nadzwyczajnego, ale też użycie go nie boli...może być, o.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię próbować różne odżywki więc i pewnie na tą kiedyś będzie czas :)

    OdpowiedzUsuń