sobota, 29 czerwca 2013

Lovely Classic - #6 fioletowy róż czy różowy fiolet?


Wywiadówka:  
Lovely
Classic nail polish

odcień: 6
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5.80zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + wygodny pędzelek
              + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny   
minusy: - bąbelki (możliwość spowodowana czynnikami atmosferycznymi)


Lovely Classic o numerze 6 to bardzo intrygujący mnie kolor. Z resztą... Jestem lakieromaniaczką, mnie ciężko jest przejść obojętnie obok lakieru, który czymś się wyróżnia lub nie przypominam sobie w danej chwili, że mam podobny. Wracając do jakże intrygującego mnie koloru - fiolet podbity różem, bardzo ciekawy, ciepły odcień, mam wrażenie, że rzadko kiedy można spotkać takie odcienie. Przeważnie są buraczkowe, ewentualnie bardziej wchodzące w nuty bakłażanowe, ale rzadko by było coś pomiędzy. Coś podobnego w swojej kolekcji mam, ale nie jest to identyczny odcień, mam na myśli Mrs. Robinson od Color Club. Jeżeli chodzi o sprawy techniczne, dwie warstwy do pełnego krycia, pozostawia ładny połysk, schnie w normie no i jest bardzo tani. Kupiłam go na promocji -40% - wyszedł mi coś koło 4 zł :). Nie żałuję zakupu, podoba mi się, jedynie nie jestem zadowolona z faktu, że wyskoczyły mi bąbelki aczkolwiek myślę, że jest to spowodowane malowaniem paznokci na zewnątrz przy wysokiej temperaturze i towarzystwie upałów jakie mieliśmy w zeszłym tygodniu. P.S: TUTAJ był użyty jako baza:). 






  


Pozdrawiam:*
Mavia

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. Od jakiegoś czasu szukam ładnego fioletu. Może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie jest to różowy fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, ale to kurde bardzo ładny odcień!:) jakiś taki inny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie fanki fioletowego koloru jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fioletowy róż zdecydowanie :) bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeboski, ale nie kus bo moj portfel juz nie moze;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanowie się czy go nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w nim nie widzę nic różowego :) fiolet po prostu :) chyba podobny do essence 132 break through

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor. Ja też zauważyłam, że lakiery, a zwłaszcza Miss Sporty, bąblują, kiedy maluję paznokcie na zewnątrz przy wysokiej temp. lub zaraz po umalowaniu wyjdę na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor fajny, ale jakoś nie jestem fanką ciemniejszych fioletów ;) ale może na jesień się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne odcienie, na paznokciach prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolor, chyba mi takiego brakuje :D

    OdpowiedzUsuń