środa, 19 czerwca 2013

My Secret - 168 Fruit Cocktail (lakier pachnący)

 Wywiadówka:
My Secret

odcień: 168 Fruit Cocktail
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  7,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ pachnie podczas wysychania
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       
              + cena 
              + dobre krycie
              + nie tworzy smug
              + dostępność    
              + brak problemów przy zmywaniu
       minusy: - na razie się nie dopatrzyłam ;))    
To już ostatni lakier jaki mam Wam do zaprezentowania z nowej, pachnącej serii My Secret. Fruit Cocktail to mocny odcień niebieskiego, ale nie jest ciemny. Przypomina mi trochę Miss Sporty, który pokazywałam Wam już prawie rok temu TUTAJ, równie energetyczny i elektryzujący. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, nakładanie nie sprawia problemów, konsystencja jest iście kremowa - aplikacja to sama przyjemność. Na szczęście nie bąbelkuje, nie tworzy smug. Zapach, który towarzyszy wysychaniu nie jest mdły, wręcz mogę powiedzieć, że zaskoczył mnie swoją "innością" od pozostałych:). Bardzo fajny odcień, lubię takie nosić, jestem na tak:)












  Pozostałe lakiery z pachnącej serii:


Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. piękny:) jest uderzająco podobny do jednego lakieru Bell,jaki posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i uważam, że jest świetny pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio go kupiłam, ale jeszcze nie miałam na paznokciach, po tych zdjęciach pomaluję jak tylko zmyje ten który mam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez go mam, ale jeszcze nie uzywalam ;) A kolorek przesliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor :) mam kiwi i candy, chyba na ten też muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i lubię ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mam na paznokciach podobny z miyo i też pachnący:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kobaltowy kolor. Na pewno będzie mój.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny nasycony kolorek :) z przyjemnosca bym taki nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze omijałam My Secret, ale może niesłusznie. Kolor może nie mój, ale pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny kolor,a co nakładasz na lakier,że tak ładnie się błyszczy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z ładniejszych niebieskości w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń