piątek, 14 czerwca 2013

Golden Rose Impression - #13 (lakier piórkowy)



Wywiadówka:  
Golden Rose
Impression
odcień: #13
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,5ml
wykończenie:  - - - - 
krycie: - - - - 
plusy:  + szybko schnie            
               + ciekawy "piórkowy" efekt          
               + cena
               + dostępność
minusy:  - problem z aplikacją


Niedawno dzięki współpracy z Golden Rose otrzymałam trzy lakiery z serii Impression - bardzo się ucieszyłam bo sama miałam zamiar je kupić. Cieszę się również, że trafiły mi się kolory różne, w jednym drobinki są kremowe, w drugim metaliczne, a w trzecim są mieszane i wyglądają lekko niczym mgiełka. Dzisiaj jednak głównym bohaterem notki jest lakier o numerze 13 - w bezbarwnej bazie zatopione są niebieskie i czarne paseczki. Drobinek jest bardzo, bardzo dużo, przez co należy uważać z rozprowadzaniem lakieru, bo łatwo o nierównomierną warstwę. Na początek nałożyłam błękitny lakier z GR, a następnie jedną warstwę Impression 13. Efekt? Piorunujący, myślę, że niepotrzebnie nakładałam błękitną bazę bo dwie warstwy piórek dałyby 100% krycie. Cena myślę, że nie jest wysoka, zwłaszcza, że póki co Golden Rose jako pierwsze wprowadziło do swojej oferty lakiery piórkowe oczywiście nie biorąc pod uwagę marek, które nie są dostępne w Polsce stacjonarnie. Jak Wam się podoba? Bo mnie bardzo!:)


















Pozdrawiam:*
Mavia

48 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten lakier piórkowy,bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. Chyba jednak będę musiała wybrać się na stoisko GR:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym dotknąć tych paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, ten akurat jest bardzo ładny, ale niektóre w ogóle mi nie przypadły do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, świetny jest! Ciekawe jak ze zmywaniem... bo czuje ze może być problem bez bazy peel-off.

    OdpowiedzUsuń
  5. to zestawienie kolorystyczne jest genialne!
    ale bardzo nie lubię paseczków, więc nawet na tego się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt z całą pewnością ciekawy, ale nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na twoich paznokciach znacznie mu lepiej niż w buteleczce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostygłam chyba z lakierów piórkowych xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba się :)
    Chyba zmieniam zdanie na temat poprzedniego numeru 1 z tej kolekcji właśnie na rzecz tej 13'nastki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki kontrast, daje po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ogólnie to nie podoba mi się ta kolekcja piórkowych lakierów, ale muszę przyznać, że ten wygląda cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest!:D
    A miałam już nie kupować lakierów.:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kruca fuks! jaki czaderski :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne połączenie kolorów, mega mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  15. No jakoś ciężko mi się do nich przekonać.. Może jako akcent na serdecznym lub do jakiegoś fajnego zdobienia?

    OdpowiedzUsuń
  16. mimo moich hejtów pod adresem tej serii stwierdzam, że ta wersja kolorystyczna jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny efekt :)
    ja jeszcze nie nacieszyłam się piaskami, a tu już piórka xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny jest, ja też ostatnio go pokazywałam jak masz ochotę zobaczyć :). Właśnie 2 warstwy na nudziaku. U Ciebie na tym niebieskim też rewelacja muszę tak spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ dziwactwo :D ale efekt wow jest.

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie z tym lakierem wyglądają jak oglądane w 3D :D
    Mam kolor 07, który widzę też u Ciebie na zdjęciu, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo piórkowy mi się podoba,bo ostatnio widziałam kawiorowy i kulki nie,ale piórka tak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak fajnie wygląda! nie widziałam jeszcze takich lakierów

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt super :) Sama kupiłam jeden z Barry M i mam nadzieję, że będzie równie udany.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak się dowiedziałam o nich, to od razu chciałam kupić...ale chyba dobrze zrobiłam, że się opanowałam :) Pewnie jakiś zakupię, ale delikatny, takie kolory to raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny ! muszę go mieć ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. robi wrażenie! Wygląda genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wygląda! O dziwo, bo inne piórkowe mi się raczej nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. może jestem dziwna, ale ani brokaty,ani piórka ani piaski do mnie nie przemawiają :/
    Co nie zmienia faktu że masz rewelacyjną płytkę paznokcia,ktorą nie raz już miałam okazję podziwiać na żywo:D

    OdpowiedzUsuń
  29. koniecznie muszę niedługo odwiedzić wysepkę Golden Rose. Bardzo mi się podobają te wszystkie nowości. Fajny efekt, a wystarczy tylko pomalować paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. chociaż kocham golden rose, to na ten się nie skuszę... nie podoba mi się ten efekt... kolory są dobrze dobrane, ale...

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy, oryginalny efekt, jednak nie wiem, czy sama skuszę się na tego typu lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy, aczkolwiek musiałabym zobaczyć na żywo, żeby się w pełni przekonać ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. efekt ciekawy, ale jednak zupełnie nie w moim stylu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. takie połączenie kolorow to bardzo mi się podoba ;) ale to chyba jedyny piórkowy, który ewentualnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak tylko zobaczyłam zapowiedzi trafił na moją listę. Teraz tylko jeszcze bardziej się przekonałam do niego. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Uuuuuuuuu fantastyczny! :D Muszę koniecznie pobuszować za nimi na wyspie.

    OdpowiedzUsuń