środa, 12 czerwca 2013

Nowości Sensique - lakiery & cienie - zapowiedź

Cześć! Mam dla Was kilka zapowiedzi od Sensique, pierwszą nowością, która mnie zainteresowała są lakiery do paznokci w wakacyjnych kolorach, które będą dostępne w Drogeriach Natura od 14 czerwca


EDYCJA LIMITOWANA LATO 2013
SENSIQUE lakiery do paznokci STRONG&TRENDY NAILS with tefpoly® 
(bez toluenu i formaldehydu)
Nowoczesna formuła z tefpoly®
- przedłuża trwałość lakieru
- pogłębia intensywność koloru
- zapewnia efekt szklanego połysku
Pojemność 8 ml.
Dostępne 5 kolorów.
168 Sweet Surprise
169 Blueberry Cookies
170 Royal Blue
171 Forget-me-not
172 Mojito
Cena 5,99 zł



Drugą nowością są potrójne cienie do powiek, dostępne już od kilku dni w Drogeriach Natura (od 7/06).  Cienie Sensique kojarzą mi się dobrze, dobra pigmentacja, długo się utrzymują, dlatego jestem ciekawa czy te również spiszą się podobnie:)

SENSIQUE CREATIVE EYESHADOWS
Potrójne cienie do powiek w 12 kompozycjach kolorystycznych.
Nieperfumowane, o delikatnej jedwabistej strukturze, łatwe w aplikacji.
Waga 4,5 g.
Cena 8,99 zł



Co sądzicie o nowościach Sensique?:)
Wpadło Wam coś w oko?:)

Pozdrawiam
Mavia

14 komentarzy:

  1. Cienie mnie zaciekawiły :) nie miałam jeszcze cieni z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do cieni, poczekam na swatche na blogach :>

    OdpowiedzUsuń
  3. 14 czerwca? to czemu dorwałam jeden z tych lakierów już parę dni temu ?! :D
    no nic, tylko się cieszyć :D
    swoją drogą nawet nie wiedziałam, że to jakaś nowa kolekcja ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawendowy lakier wpadł mi w oko. Ale postanowiłam, że nie kupuję w najbliższym czasie lakierów. Będę musiała przeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety żaden lakier mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się :)
    Turkusowy lakier jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za tą firmą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te lakiery, z chęcią kupiłabym wszystkie. Niestety w moim mieście nie ma tej drogerii. :(
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten jasny fiolecik. Biedny mój portfel...

    OdpowiedzUsuń