wtorek, 4 czerwca 2013

Lovely Baltic Sand - #1 One Night In Sopot

Wywiadówka:


Lovely
Baltic Sand

odcień: #1
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 9zł
pojemność: 8ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + piaskowy efekt
              + przystępna cena
              + dobre krycie
              + łatwo dostępny      
minusy: - średnio  schnie 



Na polskie piaskowce chyba czekało większość z Was, cieszę się, że za trendami, które zapoczątkowały wielkie firmy takie jak np. OPI czy Zoya podążają także takie firmy jak Lovely. Na początek Lovely wypuściło kolekcję limitowaną składającą się z trzech odcieni lakierów o wykończeniu piaskowym. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden z nich - o numerze 1. Nazwę oczywiście wymyśliłam ja, na opakowaniu widoczny jest jedynie numer, dlatego też traktujcie z przymrużeniem oka moje wybryki w nazywaniu lakierów ;))). Bazą tutaj jest pomidorowa czerwień, a w niej zatopione są złote drobinki. Całość wygląda wystrzałowo, imprezowo i nieco elegancko. Podoba mi się, fajne połączenie koloru z drobinami, a na dodatek o wykończeniu piaskowym. Schnie powiedzmy w normie, ale bez specjalnych rewelacji - swoje trzeba odczekać i na pewno należy uzbroić się w cierpliwość. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, ze zmywaniem nie mam największych problemów, lepiej się go zmywa niż zwykły brokat ale trochę jednak trzeba się pomęczyć. Teraz muszę wypróbować żółty i niebieski:). Mnie się podoba, a Wam?:)

   



  

Pozdrawiam:*
Mavia

27 komentarzy:

  1. wow! świetny energetyzujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać,że całkiem fajnie to piaskowe wykończenie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, a ja dziś przeglądałam szafę Lovely i nic takiego nie widziałam...
    ale wygrzebałam kiedyś fajny lakier z Eveline który daje podobny efekt ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te lakiery, ale ja wolę niebieski odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo. Szukałam tych lakierów, ale nie mogłam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety też ich jeszcze nie widziałam:( czekam na niebieski, bo tamten kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten odcień akurat mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! koniecznie będę musiała go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie podoba mi się efekt:D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w Rossmannie już są, tak samo jak perełki:)
    akurat czerwieni nie kupiłam - ale jest całkiem ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem czy mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba,będę polowac na żółty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny, jak tylko znajdę już te lakiery w sklepach to chyba właśnie po ten odcień sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu znalazłam je w sklepie ;) zdecydowałam się właśnie na ten kolorek ;)

      Usuń
  14. Nie widziałam go :< Trzeba się uważniej rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. dziś wybieram się po żółty, ale z tego co piszesz dobrze się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółtego jeszcze nie miałam na paznokciach, dzisiaj noszę niebieski i jest super:)

      Usuń
  16. fajny, choć wolę P2 :) mam niebieski od Lovely, ciekawe jak się będzie sprawował ;)

    OdpowiedzUsuń