piątek, 7 czerwca 2013

Golden Rose Holiday - #58 anyżowe żelki


Wywiadówka:  
Golden Rose
Holiday
odcień: #58
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,3ml
wykończenie:  cukrowa posypka 
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  -  - - - -



Piaski, czy jak kto woli - cukrowe posypki zawładnęły lakierową stroną internetu. Sama za nimi szaleję i w kilka sama się zaopatrzyłam. Pokazywałam Wam już trzy z nich, przyszedł czas na najmroczniejszego o numerze 58. Z pozoru czerń/głęboki fiolet ze złotymi drobinkami. Przy bliższym przyjrzeniu się, widzimy drobinki różnokolorowe, ciemno fioletowe, czasem także i różowe no i te, których jest najwięcej - złote. Połączenie niecodzienne, wszystko oczywiście wysycha do matu i powierzchnia jest chropowata i grudkowa - w dotyku jak cukier/piasek. Z czym mi się kojarzy ten odcień? Z anyżowymi żelkami, których tak bardzo nie lubię:P. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, schnie w normie, cena jak najbardziej na plus i myślę, że dostępność jest również na wysokim poziomie - wyspy Golden Rose, a także w dużej mierze internet.  












Pozdrawiam:*


19 komentarzy:

  1. Coraz większą chęć mam na te żelki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutki, ale tytuł ohyyydny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. blehh też nie lubię anyżowych a zawsze od Babci dostaje i muszę przy niej jeść wrrr...

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę anyżowych żelków, ale za to ten lakier już kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest dla mnie troszkę za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki piasek jak najbardziej przypada mi do gustu.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podoba to wykończenie, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, zastanawiałam się nad nim dziś, ale wzięłam w końcu 2 inne odcienie :) I mi udało się je kupić po 10.90 zł za sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowny.. muszę go mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  10. w butelce nie zachęca, na paznokciach idealny :O <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo matko! Zapragnęłam go mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. to jeden z najpiękniejszych piasków jakie widziałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny! chociaż jednak bym go nie kupiła, a już na pewno nie na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze widzieć tak dobre zdjęcia jednego z 2 piasków, które mnie zainteresowały :) Zdecydowanie najpiękniejszy z całej oferty GR i całkiem niepowtarzalny, z tego co widuję na blogach.

    OdpowiedzUsuń