sobota, 22 czerwca 2013

Lovely Baltic Sand - #2

 Wywiadówka:
Lovely
Baltic Sand
odcień: #2
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 9zł
pojemność: 8ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 3 warstwy
plusy:  + piaskowy efekt
              + przystępna cena
              + dobre krycie
              + łatwo dostępny      
minusy: - ciężko się zmywa



Ostatni z trzech piaskowców od Lovely - słoneczna żółć, wygląda niczym połączenie -> słońce + piasek + wakacje :D. Iskrzące drobinki, efekt piasku na paznokciach plus świetny odcień żółci super się komponuje. Do pełnego krycia potrzebne są 2/3 warstwy - ja mam na paznokciach 3, chciałam aby nic nie prześwitywało i na szczęście udało mi się to osiągnąć. Po dwóch warstwach gdzieniegdzie były widoczne niewielkie prześwity ale trzecia warstwa załatwiła wszystko. Nakłada się bez większych problemów, pędzelek jest trochę szeroki i nabiera bardzo dużą ilość lakieru - ale wszystko jest do opanowania. Schnie średnio ale można wytrzymać, na pewno nie radzę wspomagać się top coatem ponieważ stracimy piaskowy efekt...:D. Zmywanie jest nieco problematyczne ze względu na liczne drobinki ale ja znalazłam już swój sposób na zmywanie ciężkich lakierów, o mojej metodzie pisałam TUTAJ:).



  







  

Wybaczcie mi tak dużą ilość zdjęć ale... jak zwykle nie mogłam się zdecydować!!!:) 
Mam nadzieję, że u każdej z Was dobrze działa scroll w myszce... :D

Pozdrawiam:*
Mavia

24 komentarze:

  1. wygląda ciekawie, ale jednak zupełnie nie w moim stylu, niezbyt lubię żółty na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ale z tym zmywaniem już za fajnie nie jest..

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się bo jest inny : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się lakiery piaskowe jednak ten kolor specjalnie nie przypadł mi do gustu .
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny. Obiecywałam sobie zrobić mały odwyk i zaprzestać kupowania lakierów, ale im częściej go widzę to tym bardziej chcę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i kupiłam! Teraz nie mogę się na niego napatrzeć i cały czas macam się po paznokciach :P

      Usuń
  6. jak dla mnie jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przemawia do mnie ten kolor i faktura.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest, idealny na lato :) muszę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te lakiery wyglądają niesamowicie na paznokciu ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten lakier i jest świetny :D u mnie wystarczy już 1 grubsza warstwa lakieru i świetnie kryje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzydaaal :P Ostatnio zrobiłam się wybredna :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolor podoba mi się najbardziej, ale kupiłam czerwony. Jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się szybko ubrudził i nie chciał się już wyczyścić. :(
    to jedyna jego wada jak dla mnie, tak to jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faaajny! Nawet bardzo.
    Kojarzy mi się... ze sweterkiem :D

    Ja się poddaję, chyba nigdy nie ułożę sobie listy produktów do kupienia przy najbliższych zakupach kosmetycznych, przez Was coraz to coś kreślę, dodaję i/albo wstawiam znaki zapytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jakość zdjęć :) ja dziś się skusiłam na piasek Lovely...ale niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. odcień fajny, ale nie do piaskowego wykończenia chyba, jak dla mnie ;p ja się skusiłam ostatnio na niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie zauroczyły mnie te piaski z lovely... szkoda że tylko takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. cała ta kolekcja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor jest nietypowy, ładny, ale źle bym się z nim chyba czuła. Szkoda, że tak mało kolorów wypuścili.

    OdpowiedzUsuń
  20. Żółtek niestety mnie nie przekonuje, ale do cieniowań jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń