sobota, 15 czerwca 2013

My Secret - 170 Raspberry

Wywiadówka:
My Secret

odcień: 170 Raspberry
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  7,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ pachnie podczas wysychania
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       
              + cena 
              + dobre krycie
              + nie tworzy smug
              + dostępność    
              + brak problemów przy zmywaniu       
minusy: - na razie się nie dopatrzyłam ;))      
Raspberry to odcień bardzo standardowy, czerwień lekko podbita różem, o bardzo kremowej konsystencji. Dwa lata temu również w kolekcji pachnącej wystąpił kolor o nazwie "Raspberry" ale już o innym odcieniu dlatego bez wahania możecie kupić ten kolor;). Ładne, skromne opakowanie, dość wygodny pędzelek sprawiają, że nakładanie malinki jest przyjemne. Dwie warstwy do pełnego krycia, lakier nie wymaga top coatu, pozostawia ładny połysk, szybko schnie no i słodki zapach to miła odmiana od tylu lakierów, które pachną standardowo.  Podoba mi się, przyjemny, uniwersalny odcień na każdą porę roku i dla Pań w każdym wieku :). 

 


 






Pozdrawiam:*
Mavia

21 komentarzy:

  1. piękny odcień :) bardzo mi się podoba! cała kolekcja jest megaudana

    OdpowiedzUsuń
  2. za każdym razem jak wchodzę na Twojego bloga, podziwiam Twoje paznokcie, bo są wprost śliczne! ;) a lakier, jest na prawdę ładny, czysta czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor, taki klasyczny :) wczoraj go kupiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna czerwień, nie mogę się napatrzeć na tę soczystość.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) będę musiała się za jakimś rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor przepiękny;) Chyba się na niego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezły chwyt z tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor. A jak błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonały kolor, chociaż za nim nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo ładny, żywy. Chociaż nadal z tej serii bardziej preferuje róż:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to też mój faworyt:) Na stopach gości już u mnie ponad tydzień:).

      Usuń
  11. Niesamowicie się prezentuje na twoich pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  12. pokochałam go :] szkoda, że zapach szybko znika :<

    OdpowiedzUsuń