poniedziałek, 17 czerwca 2013

Poniedziałkowe paczki!!

Nie miałam w planach dzisiaj żadnego posta, ale gdy przyszłam do domu po uczelni to czekały na mnie dwie bardzo miłe paczuchy. Może nie będę się zbyt nad tym rozpisywać, jest zdecydowanie za gorąco dlatego też zostawię Was ze zdjęciami i z pytaniem: co chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności?:)

 


  •  172 Mojito
  • 168 Sweet Surprise
  • 169 Blueberry Cookies
  • 171 Forget-Me-Not
  • 170 Royal Blue





  • Szmaragdowy 
  • Kanarkowy
  • Różowy
  • Miętowy 
  • Liliowy





  • 136 (czernie)
  • 134 (fiolety)
  • 115 (matowe brązy)
  • 101 (capuccino)
  • 119 (rude)



  • 8310
  • porcelanowy preparal do regeneracji paznokci

    Pozdrawiam:*
    Mavia

26 komentarzy:

  1. Z Marizy mam miętowy :) Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie sąa dostępne lakiery marizy?

    OdpowiedzUsuń
  3. miętową marize! cuuudna!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie Sensique <3 moje kolorki te z prawej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę o lakier nr. 169,nazwa brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności :)
    ja bym chciała zobaczyć Sensique nr172 mojito

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeejku ile lakierów! zazdroszczę tych z marizy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niech pierwszy będzie sweet surprise, błaagam, albo chociaż go szybko pokaż:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mariza miętowa i liliowa - w buteleczkach wyglądają bardzo ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęściara :D najbardziej mnie zaciekawił Mojito :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile lakierowych dobroci...zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te kolory ;)) aaah.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cokolwiek pokażesz najpierw i tak moje oczy będą błyszczeć z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne lakierki z Marizy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. z Marizy mam kilka lakierów i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie i lakiery z Sensique chciałabym szybko zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. czy te lakiery z Sensique to jakieś nowe odcienie? ;) wcześniej nie zauważałam ich w drogerii ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cuda :D zazdroszczę :P !

    OdpowiedzUsuń