czwartek, 27 czerwca 2013

Golden Rose Impression - #07 (lakier piórkowy)

 Wywiadówka:  
Golden Rose
Impression
odcień: #07
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,5ml
wykończenie:  - - - - 
krycie: - - - - 
plusy:  + szybko schnie            
               + ciekawy "piórkowy" efekt          
               + cena
               + dostępność
minusy:  - - - - 


To już trzeci lakier piórkowy jaki chciałabym Wam zaprezentować, mianowicie jest to połączenie drobnych przecinków w metalicznych kolorach - niebieskim oraz fioletowym.  Zagęszczenie ich jest bardzo duże co przekłada się na fenomenalne krycie. Na zdjęciach widocznych poniżej mam jedną warstwę lakieru piórkowego, który nałożyłam na fioletowo-różową bazę.  Takie połączenie jak najbardziej mi odpowiada, myślę, że dwie warstwy piórek dałyby pełne krycie. Nakładanie jest bezproblemowe aczkolwiek należy uważać przy nakładaniu ponieważ emalia z tak dużą zawartością piórek jest gęsta. Na pewno wrócę do tego lakieru zimą ze względu na metaliczne odcienie ponieważ nieco przypominają mi ozdoby choinkowe:). 













Pozdrawiam:*
Mavia

21 komentarzy:

  1. Jedna warstwa? wow! Cudowny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest jak sierść ciasteczkowego potwora z ulicy sezamkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi te piórkowe lakiery niezbyt przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym go zobaczyć pod białą bazą ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, kojarzą się z łańcuchami na choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo wyglądają jak włochate stworki -faaajnie ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. jednak te piórka nie są dla mnie, niby ładne, ale za dużo tego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie byłam przekonana do tych lakierów piórkowych ale ten się rewelacyjnie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, ale obecnie przechodzę fascynację piaskowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolory! ciekawa jestem tylko jak się zmywa...

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajnie, faktycznie tak z bombką może się kojarzyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się efekt tych lakierów nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Weszłam na bloga, bo szukałam akurat zdjęć, z jaką bazą najlepiej byłoby połączyć ten lakier. I przepadłam. Przejrzałam mnóstwo zdjęć, poczytałam mnóstwo Twoich opinii. Kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że ktoś zagląda także do tych starszych notek i sprawdza przeszłość bloga:) Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń