czwartek, 6 czerwca 2013

O.P.I Euro Centrale - OPI... Eurso Euro


Wywiadówka:  
O.P.I
Euro Centrale
odcień:OPI...Eurso Euro
gdzie kupić? : drogerie/perfumerie lub salony manicure z asortymentem O.P.I, a także internet np.TU
ile kosztuje? : w zależności od miejsca, cena waha się między 30 a 50zł
pojemność: 15ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + świetna konsystencja
               + przyjemna aplikacja
               +wygodny pędzelek
               + można go kupić taniej w internecie lub na targach
               + genialne krycie
               + szybko schnie         
               + łatwe zmywanie
minusy: - - - - 


pierwsza próba "OPI...Eurso Euro" na kciuku (1warstwa)
Kolekcja europejska od OPI wydała mi się zwyczajna gdy oglądałam zapowiedzi. Kolory są standardowe, niektóre mniej lub bardziej, ale wszystkie to klasyczne lub okołoklasyczne odcienie. Tak akurat mi się trafiło, że zajęłam drugie miejsce w konkursie organizowanym przez OPI i trafiło do mnie kilka kolorów z tej kolekcji. Wszystkie lakiery jakie dostaję bardzo mnie cieszą, a takie zwłaszcza. Lakier w kolorze "OPI...Eurso Euro" to właściwie sztandarowy odcień kolekcji. Głęboki granat, kremowy i stanowczy świetnie kryjący już po pierwszej warstwie. Druga tylko pogłębiła efekt i nadała całości mrocznego klimatu. Obok dodałam zdjęcie gdy próbowałam lakier na kciuku - to naprawdę jedna warstwa! :D Na poniższych zdjęciach są już dwie. Schnie w miarę szybko, o trwałości tradycyjnie nie będę się wypowiadać - to indywidualna sprawa zarówno samego wykonywania manicure jak i rodzaju i charakteru naszych paznokci. Pędzelki OPI ubóstwiam, sam kształt buteleczki i ogólny design mnie bardzo kręcą. Co prawda kolor ma wiele odpowiedników, ale ten bardzo przypadł mi do gustu i na pewno go nie oddam ani nie zamienię...:P 






















Pozdrawiam:*
Mavia

24 komentarze:

  1. ja ostatnio przyjmuję niebieskości w każdym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham go <3
    ostatnio właśnie udało mi się go zdobyć na wyprzedaży blogowej i jak go pierwszy raz nałożyłam to byłam zacgwycona :) To mój pierwszy OPI, ale już wiem, że nie ostatni - cały jest idealny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciemny kolor, ale mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt, zdecydowany odcień :)
    chociaż w butelce chyba wygląda na jaśniejszy.
    btw, czy ten blask to od seche vite? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie:). Granat sam tak pięknie błyszczy, bez żadnych wspomagaczy:)

      Usuń
    2. :O toż to niesamowite :D

      Usuń
  5. Gdyby był troszkę jaśniejszy, byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie odcień jest genialny. Ostrzę na niego 'pazury' :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor;) Ja wolę jednak jasne kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ciemności, więc dla mnie super.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ciemny granat, piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak on pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest ładny, ale zbyt oczywisty dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym dodała trochę brokatu - wtedy byłby genialny na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor jest śliczny :) uwielbiam niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo piękny, intensywny odcień!!!

    OdpowiedzUsuń