poniedziałek, 3 czerwca 2013

My Secret - 167 Kiwi (lakier pachnący)

 Wywiadówka:
My Secret

odcień: 167 Kiwi
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  7,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe z czarnymi drobinkami
krycie: 2 warstwy
plusy:+ pachnie podczas wysychania
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       
              + cena 
              + dobre krycie
              + nie tworzy smug
              + dostępność    
              + brak problemów przy zmywaniu          
minusy: - na razie się nie dopatrzyłam ;))


 167 KIWI - to prawdziwa bomba zamknięta w dziesięciomililitrowej buteleczce. Kolor jest wyjątkowy, może nie tylko kolor, a drobinki zawarte w lakierze. Bazą jest ostatnio dość modna limonkowa zieleń, jak najbardziej pasująca także do koloru kiwi, a w niej zatopione są czarne drobinki imitujące pestki. Coś wspaniałego, szkoda, tylko, że drobinki nie są większe. Nie będę jednak narzekać, połączenie jest urocze i bardzo wakacyjne. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch standardowych warstw, schnie w miarę szybko, no i lakier nie posiada klasycznego zapachu, a przy wysychaniu unosi się delikatny owocowy zapaszek. Nie jest to zapach kiwi, ale pachnie przyjemnie i słodko:). 















Kiwi w wydaniu lakierowym - jesteście na tak, czy na nie?:)

Pozdrawiam:*
Mavia

23 komentarze:

  1. ładny, muszę go mieć. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, niestety u mnie nie ma natury :/
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten lakier jest mega super! jutro bo niego jadę:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest coś wspaniałego, już się wybieram po niego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest, kusi jak nie wiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem na tak :D i przy najbliższej okazji muszę go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, może się pokuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek śliczny, rzeczywiście podobny do kiwi i bardzo fajny pomysł z tymi drobinkami w lakierze ;) nie lubię zbytnio zieleni, ale ta zieleń przykuwa wzrok i jest naprawdę smakowita :) fajnie, że lakier pachnie, bo zazwyczaj zapachy lakierów nie są przyjemne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiwi ma swoje mocne 5 minut na blogach :D ja jestem na tak, chociaż waham się przed zakupem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadałam różowy o zapachu róż (a jakże inaczej ;)) i może jakiś wielki atut to nie był, ale ten kiwi zdecydowanie zachęca kolorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ranysiuu jak ten lakier mi sie podoba! Jest taki unikatowy

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor mi się nie podoba bo nie jestem fanką zieleni na paznokciach ale wykończenie lakieru jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój chłop chciał mi go kupić, ale go od tego odciągnęłam, bo nie wiem czy dobrze bym się z nim czuła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam go wczoraj kupić i nie było !!! buuuu

    OdpowiedzUsuń
  16. mój ci on :) cudny lakier :)

    OdpowiedzUsuń