niedziela, 16 czerwca 2013

Metoda Rękawiczkowa- skuteczne zmywanie lakierów brokatowych,piaskowych etc...

Dziś przychodzę do Was z postem trochę z innej beczki, nie przedstawię Wam dzisiaj żadnego lakieru, a chciałabym pokazać Wam moją skuteczną metodę zmywania problematycznych lakierów. Do niedawna moją ulubioną metodą na pozbycie się tego typu emalii była baza peel off, o której pisałam TUTAJ, ale niestety okazała się być niepraktyczna - szybko zgęstniała, porobiły się ogromne grudy i nie nadawała się do używania. Robiłam wiele podejść do metody z użyciem folii aluminiowej jednak ciągle ześlizgiwała mi się, źle mi było ją nakładać i ogólnie miałam z nią problem. Wpadłam na pomysł z użyciem rękawiczki foliowej, jest to nieduży koszt(pakowane po 100szt 1-3zł), ewentualnie na każdej stacji benzynowej powinny takie być i zawsze można sobie wziąć. No ale od początku:)

Co jest nam potrzebne?

  • płatki kosmetyczne w ilości 2/3 sztuki
  • nożyczki
  • zmywacz
  • rękawiczka foliowa
  • niepotrzebna rękawiczka "zimowa" 
Krok 1 : Przecinamy płatek kosmetyczny na 4 lub 5 części (w zależności od wielkości paznokci, u mnie jest to 5 części ze względu na niewielkie i wąskie paznokcie), to samo robimy z kolejnymi płatkami.



Krok 2 : Nasączamy każdy z minipłatków niewielką ilością zmywacza do paznokci




Krok 3 : Przykładamy płatki do paznokci i lekko je dogniatamy by uniemożliwić ich przemieszczanie



Krok 4 : Ostrożnie nakładamy na dłoń foliową rękawiczkę



Krok 5 : Nakładamy na dłoń rękawiczkę "zimową"



 Następnie czekamy ok. 5min (może to być też dłużej) i zdejmujemy rękawiczki. Zanim zdejmiemy minipłatki z paznokci polecam potrzeć nimi szczególnie przy skórkach by usunąć pozostałości lakieru. Gotowe:) 




U mnie ta metoda sprawdza się idealnie, przede wszystkim jest wygodna, nie przeszkadza mi w wykonywaniu codziennych czynności, nie myślę o tym, że coś może się zabrudzić, ześlizgnąć. 

Zmywam tak przede wszystkim brokaty, piaski, piórkowce, wszelakie lakiery z drobinkami często także gdy mam na paznokciach bardzo dużo warstw. 


Co myślicie o tego typu zmywaniu? Spróbujecie czy może macie lepsze, łatwiejsze i przede wszystkim skuteczniejsze metody pozbywania się lakieru z paznokci?:)


Pozdrawiam:*
Mavia

35 komentarzy:

  1. Świetna metoda. Ja zazwyczaj męczę się z folią. Muszę kupić sobie te rękawiczki foliowe. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ja chyba wolę folie ;p ale pomysł bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie w ciepłej rękawiczce idzie szybko ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa ciekawy pomysł - bo przy foli niestety jedna ręka jest wykluczona z jakichkolwiek czynności przez te parę minut, a tutaj można conieco przy okazji zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ale super pomysł! koniecznie będę musiała wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, ale boje sie ze mi zajwie wiecej czasu niz szorowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam metody foliowej i bardzo mi się to podobało ale staram się już unikać tego typu metod, bo po kilku takich praktykach...paznokcie miałam w opłakanym stanie...poniszczyły się koszmarnie, nie wspomnę o skórkach, które wyglądały masakrycznie...więc u mnie te metody się nie sprawdzają, a szkoda, bo skuteczne to metody i komfortowe...może po prostu przesadziłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł ;) wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy sposób, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta metoda jest świetna, na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny pomysł :) trzeba będzie wypróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł ;p będę musiała wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oo to wypróbuję!
    wydaje się lepsze niż folia.
    btw, widzę że chyba żółty Baltic Sand już przetestowany:)
    czekam na Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak:). Żółtek niedługo pojawi się na blogu, póki co mam napięty grafik jeśli chodzi o prezentowanie lakierów xD

      Usuń
  14. metoda świetna :) muszę koniecznie ją wypróbować :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę jak najszybciej wypróbować. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. super, ja bym tylko zasmarowała skórki oliwką lub wazeliną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, skórki często nie wytrzymują takiego kontaktu ze zmywaczem... Spróbuję następnym razem z oliwką:)

      Usuń
  17. ja zawijam palce w folie aluminiową zamiast zakładać rękawiczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi by się pewnie nie chciało bawić w te rękawiczki :) Wole sama się pomęczyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja jadę bez folii, bo mi się nie chce;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej metody nie znałam:D Ja owijam palce sreberkiem, żeby się pozbyć uciążliwego lakieru:D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł ;) ja lubię robić z folia aluminiową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja folii właśnie nie mogę znieść, jestem niecierpliwa i nie potrafię nic nie robić i ciągle mi spadała...:)

      Usuń
  22. W taki upał w rękawiczkach chyba by mnie szlag trafił. Na szczęście ja nie mam problemu z folią.

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę wypróbować tą metode :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A u mnie folia zdała egazmin :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobną metodę, ale zamiast rękawiczek owijam palce folią aluminiową ;)

    OdpowiedzUsuń