czwartek, 13 czerwca 2013

Golden Rose Holiday - #62 Landrynka

Wywiadówka:  
Golden Rose
Holiday
odcień: #62
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,3ml
wykończenie:  cukrowa posypka 
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  -  - - - -

Golden Rose Holiday w kolorze 62 to typowa landrynka - mocny, niemal neonowy róż z ładnie połyskującymi niebieskimi drobinkami. Fajne połączenie, o ile w lakierze teksturowym niesamowicie mi się podoba to myślę, że takie połączenie nie przypadłoby mi do gustu w normalnym wydaniu, ale nie o tym dzisiaj chciałam pisać;). Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, schnie w miarę szybko, nakłada się bez problemu i naprawdę nie mam do czego się przyczepić. To już ostatni Holiday jaki mam, ale myślę, że to tylko chwilowe bo na pewno polecę po więcej:). Linki do pozostałych cukrowych notek: #58, #61, #67, #63 :).  Lubicie lakiery teksturowe czy jesteście wierne tradycyjnym lakierom do paznokci?:) Macie jakiegoś swojego ulubieńca?:)









Pozdrawiam:*
Mavia

23 komentarze:

  1. mam go 3 dzień na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zdziwiła jedna rzecz - łatwość zmywania, myślałam że będę się męczyć ale poszło jak po maśle ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tuwielbiam je;]
    za to ze sie łatwp zmywaja tez';D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja kupiłam jasnoróżowy i już mam go na pazurkach, ale rozczarowałam się niebieskimi drobinkami... poza tym wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz tymi piaskami, oj kusisz :p piekny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny! bardzo lubię pisakowe lakiery, choć wierniejsza jestem kremowym wykończeniom ;) a moimi faworytami są piaski od P2, głównie illigal i lovesome <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, taki w sam raz na upalne lato. Ja dzisiaj zakupiłam nr 57 i 59, ale tak naprawdę to poluję na ten jaśniutki róż, ale nie ma go u mnie na razie..

    OdpowiedzUsuń
  8. luubię te piaski z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię piaski :) Mam z P2, z GR też ale jeszcze nimi nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak oszroniony sorbet malinowy !

    OdpowiedzUsuń
  11. jak słodko, na stopach fajnie by wyglądał ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. róż z niebieską poświatą? zdecydowanie mój! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. chcęęęę piaski z GR! *__* temu akurat drobinki nadają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń