sobota, 8 czerwca 2013

Lovely Baltic Sand - #3

 Wywiadówka:
Lovely
Baltic Sand
odcień: #3
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 9zł
pojemność: 8ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + piaskowy efekt
              + przystępna cena
              + dobre krycie
              + łatwo dostępny      
minusy: - - - 


Na wstępie wybaczcie mi tak dużo zdjęć, nie mogłam się zdecydować jak zawsze, a zwłaszcza teraz gdy mam nowy sprzęt :). Na szczęście, jak rzadko mi się udaje, to tym razem udało mi się uchwycić lakier tak jak wygląda w rzeczywistości. Baltic Sand dopiero wchodzą do drogerii Rossmann, to limitowana edycja, o której w internecie już od dawna jest głośno. Składa się z trzech odcieni, pierwszy - czerwień - pokazywałam Wam TUTAJ, dzisiaj przyszła kolej na piękny błękit, z kroplą turkusu i wszystko to jest lekko srebrzyste. Podoba mi się, wygląda bardzo wakacyjnie, morsko i uważam go za sztandarowy kolor kolekcji Baltic Sand. Myślałam długo nad nazwą jaką mogłabym mu nadać, jednak na nic sensownego nie mogłam wpaść, kojarzy mi się z falami, z morzem w słoneczny dzień. Rozprowadza się bez problemów, ładnie pokrywa płytkę po dwóch warstwach. Schnie przeciętnie, ale w dopuszczalnych granicach. Lakier jest bardziej gadżeciarski niż praktyczny ponieważ nie wytrzymuje długo. Pod koniec pierwszego dnia odprysnął w dwóch miejscach, dla mnie jednak to nie jest minus ponieważ zmieniam kolor codziennie lub co dwa dni;). Mam pytanie do Was, wolicie większe zdjęcia jak te poniżej czy mniejsze tak jak np. w tym poście?


























Pozdrawiam:*
Mavia

33 komentarze:

  1. Szkoda, że tylko 3 kolory.
    Ten morski bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie ten odcień mi się podoba. ;) Żółty i czerwony jakoś mnie odrzucają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest,idealny na "większe" wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lakier i jestem w nim zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. magiczne!
    ale pewnie trudno się je zmywa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tym napisać! Nie jest źle, zielona Isana daje radę ale to prawda - trzeba trochę potrzeć żeby zeszła :).

      Usuń
  6. straszna z niego błyskotka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko ten mi się podoba z piaskowców wibo

    OdpowiedzUsuń
  8. coś czuje że ON BEDZIE MOJ.
    Szkoda tylko że Lovely mają nowe lakiery, Golden Rose nowe lakiery, tylko nowych piniązków w porfelu brak :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Struktura tak, ale kolor nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go, jest bardzo fajny i imprezowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem jak najbardziej za większymi zdjęciami! O wiele lepiej widać piękno lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się najbardziej ze wszystkich kolorów.
    a co do zdjęć, wolę większe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, chyba najładniejszy z całej tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, po prostu piękny. Chyba w przyszłym tygodniu idę do Rossmana. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcień genialny, najładniejszy z całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny, co do zdjęć to chyba wolę te duże:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny:) Serio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam ten odcień jest przecudowny, nie mogę się na niego napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja teraz testuję żółty z tej serii :)
    niestety, brudzi się strasznie.. teraz nawet szorowanie szczoteczką nie pomaga :/
    morski czeka na swoją kolej, faktycznie jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chciałam też na bloga wrzucić tego piaskowego typa ale nie dałam rady.. Kupiłam, żeby sprawdzić jak to z tymi piaskami jest - nie miałam żadnego. Bardzo mi się spodobał efekt piasku, brokat mienił się niesamowicie. Po 24 godzinach już dwa odpryski. Więc zmywam.. i tu horror! Brokat miałam na całych dłoniach! Zmywają się tragicznie.. i powiedziałam sobie, że długo do niego nie wrócę.. chociaż kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda bardzo kusząco, ale nie uśmiecha mi się pójście do pracy i chowanie rąk z powodu odprysków ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda pięknie. Nie spodziewałabym się takiego efektu bo zobaczeniu buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny efekt :) kolor cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek boski, Kupię jeśli tylko uda mi się upolować.

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny, aż żałuję, że go nie kupiłam :(
    lepsze większe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń