niedziela, 23 czerwca 2013

Golden Rose Impression - #17 (lakier piórkowy)

 Wywiadówka:  
Golden Rose
Impression
odcień: #17
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,5ml
wykończenie:  - - - - 
krycie: - - - - 
plusy:  + szybko schnie            
               + ciekawy "piórkowy" efekt          
               + cena
               + dostępność
minusy:  - - - - 



Tym lakierem nie da się osiągnąć pełnego krycia tak jak było to możliwe z poprzednim piórkowym, który pokazywałam Wam TUTAJ. Jako bazę nałożyłam tutaj porcelanowy odcień od Sally Hansen - Crinoline. Na paznokciach widoczne są dwie warstwy piórkowego lakieru, z jedną wygląda to delikatniej. Golden Rose Impression o numerze 17 to mnóstwo drobinek-przecinków w błękitnym, różowym oraz srebrnym kolorze. Połączenie kolorystyczne jest bajeczne, delikatne i dziewczęce, to chyba mój ulubiony Impression póki co :). Jest ich bardzo dużo, ale bardziej nadaje się do layeringu, nie osiągniemy pełnego krycia tym piórkowcem.   W sumie bardzo dobrze, świetnie nadaje się jako dodatek do manicure, jest świetną ozdobą nawet jako dodatek na jeden paznokieć. Spróbuję go jeszcze na innych bazach, myślę nad jasnym różem jak i błękitem, jestem ciekawa jak się spisze na ciemnej bazie:). W tym wydaniu kolorystycznym konieczny jest top coat - moim zdaniem. 



  

  










Pozdrawiam:*
Mavia

23 komentarze:

  1. Fajnie wygląda :) Też uważam, że to jeden z lepszych z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, chociaż ta seria średnio do mnie przemawia póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda ładnie ale ta seria za bardzo mnie nie zachwyciła ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zbyt mi sie podoba ;choc gr bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo fajnie:) wydaje się jakby taki puszek na nim był:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie przekonują te piórka :) jakoś tak efekt nie powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dokładnie to samo, d**y mi żadna wersja z tej serii nie urywa, chociaż uwielbiam GR :)

      Usuń
  7. Ślicznie. :D Idealnie wzbogaca zwykły lakier. ;]
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy, ale nie urzekł mnie na tyle, żebym go kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zupełnie mi te piórkowe lakiery nie podchodzą, zupełnie jak te magnetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile w piaskach się zakochałam, to ta seria jak na razie zupełnie do mnie nie przemawia.. Muszę zobaczyć swatche innych, ale coś czuję, że zdania jednak nie zmienię..

    OdpowiedzUsuń
  11. jako dodatek wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś niezbyt mi się podoba ta piórkowa seria... ;) chociaż na jednym paznokciu, jedna warstwa może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podniecałam się tym bardzo, ale już mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń