sobota, 27 lipca 2013

Lovely Tutti Frutti - odżywczy balsam do ust



Wywiadówka:


Lovely
creamy lip balm 
Tutti Frutti

Gdzie kupić?: Rossmann
Cena: ok. 6zł
Pojemność: 9g


Błyszczyki, jak i wszelakie mazidła do ust uwielbiam, ale zawsze obawiam się koloru dlatego dla bezpieczeństwa przeważnie wybieram wariant bez koloru. W ostatnim wibo-boxie znalazły się cztery błyszczyki do ust w elektryzujących kolorach. Od razu urzekły mnie zapachem, a także i smakiem (!) ale podeszłam do nich jak zwykle sceptycznie. Jak się okazało, bardzo się polubiliśmy, zwłaszcza z kolorem Tutti Frutti - soczysty róż, mocny i wyrazisty, ładnie wyglądający na ustach. Nie przepadam za takimi szokującymi kolorami na ustach, ale Tutti Frutti wyjątkowo dobrze nosi mi się na ustach. Trwałość jest kiepska, szybko znika z ust, lubi także zbierać się na granicach ust więc należy uważać żeby nie przesadzić z nadmiarem produktu. Ogólnie rzecz biorąc także i cenę, jestem zadowolona z tego produktu, fajny produkt do torebki, mimo minusów lubię go. Oczywiście zdjęcia z "rąsi" :D.










Pozdrawiam:*
Mavia

10 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny kolor oczu ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek :) kuszą mnie te błyszczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo je lubię - tanie, fikuśne, soczyste. Jakość nie powala ale ja lubię często zmieniać więc dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten błyszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, pasuje Ci!
    Ja raczej stawiam na delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brrr jak ja błyszczyków nie lubię, ale u Ciebie kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń