piątek, 26 lipca 2013

Sensique Velvet Touch - prezentacja cieni (bardzo dużo zdjęć!!!)

Ostatnio wpadło w moje ręce parę cieni do powiek Sensique z serii Velvet Touch, o których zapowiedzi pisałam tutaj. Cienie uwielbiam, ale to chyba rodzaj trochę "zbieractwa", lubię oglądać, układać, "macać", ale w praktyce gdy mam je nałożyć na powieki bywa gorzej pomimo to, że malować się lubię. Przeważnie stawiam na jeden cień, ewentualnie dwa + kreska i to jest mój makijaż, nie eksperymentuję z mieszaniem cieni, chociaż od dawna marzę o "smokey eye". Jeżeli jesteście gotowe na moje makijaże to piszcie śmiało, w najbliższym czasie pokażę cienie Sensique w akcji, dzisiaj chcę Wam je tylko przedstawić i pokazać jak wyglądają "od kuchni" - jedynie zaprezentować ;). 

Bądźcie dla mnie wyrozumiałe, pierwszy raz opisuję cienie!!!:)


133 - Kremowa biel, jednak nie jest śnieżnobiała, a lekko ecru. Cień jest dobrze napigmentowy, lekko połyskuje






134 - delikatny lekki brąz/beż, perłowy. Cień jest twardy, średnio napigmentowany, idealnie nadaje się jako rozświetlacz do kącików lub na policzki. 






135 - odcień cappucino, mocno napigmentowany, posiada drobinki ale zupełnie ich nie widać, idealny do makijażu dziennego, w moim wypadku - nakładam go na całą powiekę






136 - chłodny perłowy brąz, mieniący się, mocno napigmentowany, miękki





137 - czekoladowy brąz, przypomina mleczną czekoladę, bardzo mocno napigmentowany, matowy, miękki 


  



138 - czekoladowy brąz, przypomina gorzką czekoladę, matowy, bardzo dobrze napigmentowany








139 - cień w kolorze jogurtu morelowego, zupełnie matowy, delikatny i mocno napigmentowany






140 - perłowa pomarańcza, lekko zgaszona, mocno napigmentowana






141  - satynowa mięta, blady odcień,  dobrze napigmentowana






142 - morska zieleń, intensywny, bardzo ładny odcień, bardzo mocno napigmentowany






143 - baby pink, delikatny matowy róż, średnio napigmentowany






144 - granat złamany fioletem, matowy, dobrze napigmentowany








Pozdrawiam
Mavia:*

13 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się nr 142 - morska zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 142 mi się spodobał i 144 :)
    Chętnie zobaczę jakieś makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 135 i używam go jako koloru bazowego na całą powiekę - świetny jest :)
    Na pewno kupię jeszcze 141 - piękna miętka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najmniej podoba mi się kolor pomarańczowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni cień najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre prześliczne ;) turkus, fiolet czy pomarańcz
    super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet niezła pigmentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się kolorki tych cieni.
    Szkoda,że ja nie używam cieni do powiek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne <3 najładniejsze to 141 142 i 144 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę odwiedzić Naturę :)

    OdpowiedzUsuń