środa, 10 lipca 2013

Trzeci Wibo BOX!!!




Wibo Box nieco spóźniony, spodziewałam się go pod koniec czerwca ale cieszę się, że dotarł i do mnie:). Zawartość mnie zaskoczyła - nie znalazł się w nim ani jeden lakier! Ale za to mnóstwo innych cudowności...:) Dziś może bez zbędnych opisów, przejdę do konkretów czyli do zdjęć!







Błyszczyki Creamy Lip Balm to smakowy balsam, który nada Twoim ustom subtelny kolor i blask. Pielęgnacyjna formuła zawierająca witaminę A i E, atelokolagen i masło shea sprawi, że Twoje usta przy codziennym użytkowaniu balsamu będą zdrowe i piękne.


 
Bibułki matujące są dobrze znanym, szybkim i prostym sposobem pomagającym skórze zachować uczucie świeżości i czystości. Dzięki bibułkom możesz na bieżąco poprawić makijaż, matując tłuste partie twarzy.



 
Skin Beautifer to popularny krem BB, łączący w sobie działanie kremu i fluidu. Maskuje niedoskonałości, wyrównuje koloryt oraz odżywia skórę dzięki składnikom pielęgnacyjnym.


Volume Maximizer najnowsza mascara pogrubiająca i nadająca efekt 3D na rzęsach. Idealnie dopasowana szczoteczka nada rzęsom efektu maksymalnej długości i pogrubienia pod każdym kątem.



 Eyeliner Electric Blue jest propozycją dla odważnych osób ceniących wyrazisty makijaż oka. Intensywny kobaltowy kolor przyciąga uwagę i efektownie stylizuje oko.

Eyeliner Turquise Wave to turkusowy eyeliner do oczu o metalicznej poświacie. Turkusowym eyelinerem zaznaczamy linię wodną oka dodając spojrzeniu kokieterii.

Eyeliner Fast Dry to szybkoschnący czarny eyeliner dla zapracowanych. Szybkoschnąca formuła zapobiega rozmazywaniu się eyelinera, dzięki czemu makijaż jest trwały.


 Broszura hotelu Rezydent oraz długopis od firmy AP Edukacja - sponsora nagrody na dowolny kurs :)


Bardzo udane pudełko, wszystko trafiło w moje gusta, niedługo już będziecie mogły poczytać u mnie na blogu:). Chcecie coś zobaczyć w pierwszej kolejności?:)

Pozdrawiam:*
Mavia

18 komentarzy:

  1. Błyszczyki! Pokazuj błyszczyki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość, aczkolwiek brak lakierów do paznokci totalnie mnie zaskoczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci.. Bardzo fajny box, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te błyszczyki to nie są Juicy Sorbet tylko Creamy Lip Balm:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jednak zostanę przy wzdychaniu do pudełek lakierowych :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie najbardziej ucieszyły te bibułki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zawartość. Cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o dziwo zainteresowały mnie błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam swego czasu te bibułki matujące - całkiem dobrze się sprawdziły. Ciekawa jestem natomiast eye-linerów w tych energetycznych kolorach.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bibułki matujące i eyelinery to coś co chciałbym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bibułki miałam :D Błyszczyki bym zobaczyła naajchętniej LD

    OdpowiedzUsuń
  12. Bibułki miałam, jak dla mnie szału nie robią :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja Ci zazdroszczę tych boxów!:) poproszę recenzję kremu BB:)

    OdpowiedzUsuń