środa, 24 lipca 2013

Sensique Strong & Trendy Nails - 171 Forget-Me-Not

 Wywiadówka:

Sensique 
Strong & Trendy Nails

odcień: 171 Forget-Me-Not
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 5,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + łatwo dostępny
            + tani     
               + dobre krycie
               +wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek            
  minusy: - barwi płytkę :(


Czy znacie lepszy smerfny lakier? Ja chyba nie:). Miałam wiele niebieskich lakierów, ale ten jest niepowtarzalny. Piękny turkus, mocny, wyrazisty i dodatkowo wzbogacony mikroshimmerem w niebieskim kolorze. Od razu się polubiliśmy, konsystencja jest zwięzła i w sam raz, aplikacja bajecznie prosta i schnie w dopuszczalnym czasie. Krycie bardzo dobre, jedna grubsza warstwa lub dwie cienkie (takie właśnie preferuję:D) załatwiają sprawę. Czy w takim razie jest ideałem? Byłby, gdyby nie jeden fakt. Pomimo nałożenia bazy pod spód niestety lakier zabarwił płytkę, a także przy zmywaniu ubrudziły się skórki... Trochę się zdenerwowałam bo w planach miałam jasny odcień, a przy takich skórkach to ktoś kto by to zobaczył pomyślałby, że brudasek. Nie mogłam tego tak zostawić, wzięłam szczoteczkę do czyszczenia, trochę mydła i zaczęłam porządnie szorować - trochę cierpliwości było potrzebne ale wszystko na szczęście zeszło. Jeżeli Wam nie przeszkadza barwienie skórek (być może przy użyciu innej bazy zachowałby się  inaczej) to lakier jest ideałem w rozsądnej cenie :). 

  












Pozdrawiam:*
Mavia

7 komentarzy:

  1. bardzo ładny, fajnie że widać drobinki.:)
    gdybym nie miała podobnego to pewnie bym kupiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor. :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności!!
    szkoda, że barwi płytkę :( ale może i tak go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i elektryzujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek. właśnie takiego szukałam. muszę zajrzeć do drogerii i poszukać Sensique

    OdpowiedzUsuń