wtorek, 16 lipca 2013

WIBO Lift Lash Volume XXL - tusz unoszący i pogrubiający rzęsy





 Wywiadówka:


WIBO
Lift Lash VOLUME XXL
unosząca rzęsy i pogrubiająca

Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 8g
Gdzie kupić?: Rossmann



Po sukcesie innych maskar Wibo, które Wam pokazywałam TU i TU myślałam, że i ta sprawdzi się podobnie. No ale od początku. Jak widzicie poniżej na zdjęciu, nie zostałam obdarzona bujnymi rzęsami, jak nie są pomalowane to po prostu ich nie widać. Przeważnie nie narzekam na maskary, po nazwie tej spodziewałam się, że naprawdę porządnie pogrubi moje rzęsy. W rzeczywistości maskara ładnie rozdziela rzęsy, nie skleja ich, a także nie kruszy się w ciągu dnia. Szczoteczka jest wykrzywiona w charakterystyczny sposób dla maskar podkręcających rzęsy i wąska, łatwo nią operować ale... trzeba się nieźle namachać żeby stworzyć na oku coś przyzwoitego. Tusz unosi rzęsy, efekt jest naprawdę fajny, jednak na poniższych zdjęciach mam dwie warstwy maskary i pogrubienie jest marne. Ogólnie rzecz biorąc tusz tworzy naturalny look, fajnie wydłuża rzęsy jednak o pogrubieniu nie ma mowy. Lubię go używać w połączeniu z tą maskarą - efekt jest świetny, ale samodzielnie zupełnie mnie nie powalił. Ale ale! Jak widać - ilu ludzi - tyle zdań, u Mallene tusz sprawdził się świetnie, widzę, że jej rzęsy bardzo dobrze przyjęły tę maskarę, przeczytając jej recenzję stwierdzam, że jestem za mało cierpliwa... :). 
"gołe" rzęsy







 Pozdrawiam:*
Mavia

11 komentarzy:

  1. Mam go, ale ciągle czeka w kolejce do testowania :) jestem ciekawa, jak u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię naturalnie. muszę zapamiętać, lash lift. nie. lift lash volume xxl w niebieskim opakowaniu alright.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kupić kiedyś ten tusz, ale jakoś nigdy nie trafił ostatecznie do mojego koszykaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam go wtedy, gdy była promocja -40% w Rossmanie i mam go do tej pory ;)
    masz piękny kolor oczu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt, mam ten tusz w swoich zapasach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zbyt naturalny efekt jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie tusze tej firmy ale wole sylikoniwe szczoteczki :)
    Tego nie używałam :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje rzęsy lubią się jedynie z sylikonowymi szczoteczkami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękne piegi :)

    tusz daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podoba taki efekt :).

    OdpowiedzUsuń