wtorek, 30 lipca 2013

Wibo Express Growth - #18

 Wywiadówka: 

Wibo 
Express Growth

odcień: 18
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + dobre krycie
                + luźna konsystencja
                + tani 
                + przyjemna aplikacja
                + nie barwi płytki
minusy: - - - 

Po kilku dniach upałów znów mogę pomalować paznokcie :D. Nie wiem jak u Was, ale każdy lakier, po który sięgałam od razu bąbelkował. Nie przepadam za upałami, chyba, że mam możliwość wylegiwania się na słońcu cały dzień, tak to wolę chłodniejszą pogodę. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać lakier bardziej na jesień, ciemny, ponury ale jak na moje oko jest nieco intrygujący. Ciemny odcień niebieskiego, z nutą fioletu, sama nie wiem czy to granat czy ciemny fiolet. Ciekawy kolor, podoba mi się, że nie ma drobinek, przez to jest taki "czysty":D. Dwie warstwy do pełnego krycia, schnie jak to EG - w normie ale trzeba trochę odczekać, pozostawia lekki połysk. Z tego co się orientuje to odcień Express Growth, który jest na stałe w ofercie :). Lubię go, już któryś raz do niego wracam :). 












Pozdrawiam:*
Mavia

18 komentarzy:

  1. Piękny kolor. I seria Express growth, którą bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień. Wibo ma szeroką gamę kolorystyczną. u mnie te lakiery są za 3,49 także mogę sobie pozwolić na małe zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie przy prawie 40 stopniach w cieniu nic na szczęście nie bombluje :))
    cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten lakier :) Podoba mi się, że ma kremowe wykończenie, bo przy takich odcieniach łatwo trafić na tzw 'żelka'...

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny na zimę jak dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeeej bardzo uniwersalny :) pomyslę o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest świetny!:)
    .. nie wiem dlaczego ciągle omijam lakiery z tej serii. chyba kiedyś trafiłam na jakiś kryjący po 6ciu warstwach i się zraziłam:P

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam podobny od nich granat z serii w podłużnych prostokątnych buteleczkach i również był super

    ze mną lakiery również nie chciały współpracować pod czas upałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. co za cudo! kupię!a czy przebarwia płytkę? miałam kiedyś zielony z wibo express growth i bardzo zazółcał... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor powala mimo, że totalnie nie mój ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i u mnie czeka na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, uwielbiam takie kolory :D Zrecenzujesz 34 z Wibo (czarny)? Bardzo bym chciała zobaczyć jak się u Ciebie sprawuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor!
    Zapraszamy do odwiedzenia mnie http://lakoman.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń