piątek, 5 lipca 2013

Sensique Strong & Trendy Nails - #169 Bluberry Cookies

Wywiadówka:
Sensique 
Strong & Trendy Nails

odcień: 169 Bluberry Cookies
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 5,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + łatwo dostępny
            + tani     
               + dobre krycie
               +wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek            
  minusy: - - - - 

Bluberry Cookies to prawdziwa gratka dla fanów liliowych odcieni. Ciekawy odcień fioletu, jaśniejszy niż opakowania Milki, ale ciemniejszy niż ostatnio pokazywany Wam Marizowy. Idealnie kremowy, nie sprawia problemów przy aplikacji, standardowo potrzebowałam dwie warstwy do pełnego krycia i stosunkowo szybko schnie do swoich Sensique'owych braci. Jestem zadowolona z tego lakieru, dobrze mi się go nosiło, jak zwykle nie mam co narzekać, Sensique i tym razem bardzo dobrze się spisało. Cena jest niewielka, mam wrażenie, że lakier dobrze trzyma się płytki aczkolwiek trwałość emalii na paznokciach to indywidualna sprawa każdych paznokci;). 
 


  










Pozdrawiam:*
Mavia

18 komentarzy:

  1. jest na prawdę piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest cudowny, na pewno po niego podskoczę do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już tyle fioletów że jak przyniosę do domu kolejny, to małżonek mnie wywali za drzwi. To chociaż sobie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jak koktajl jagodowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięęęęęęęęęękny! Chyba się po niego wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor!! przestanę tu niedługo zaglądać.. co post, to ja leżę.. ten malinowy widoczny na zdjęciu z tyłu już mam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolorek :) stwierdzam, że pasowałaby mi do sukienki więc muszę się zastanowić czy nie zainwestować w taki ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień lakieru jest naprawdę śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sama nazwa jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor! ostatnio w Naturze się nad nim zastanawiałam, ale wybrałam w końcu lawendę od my secret :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladny kolorek:) lubie fiolet na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny, jeden z moich ulubionych odcieni na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń