poniedziałek, 29 lipca 2013

Prosty i efektowny manicure - Mrs Sweet & Mr Bitter


Ostatnio coraz częściej kombinuję z kolorami, cekinami, różnymi dżetami, coraz bardziej zaczyna mnie to wciągać. Około tydzień temu postawiłam na delikatne zdobienie, właściwie jest zwyczajne, manicure wyróżniają jedynie czarne i jasnoróżowe cyrkonie. Manicure jak dla mnie słodko-gorzki, stąd też ten tytuł notki  :). Jestem zadowolona z efektu końcowego, cyrkonie przymocowałam na kleju z zestawu FrontCover i cały manicure przetrwał długi dzień w pracy nawet bez zadrapania:). 


Użyłam:

  • Wibo Express Growth #34
  • Essence Colour & Go - Modern Romance
  • cyrkonie z ebay'a 
  • Seche Vite 






  




Jak Wam się podoba?:)

Pozdrawiam:*
Mavia

23 komentarze:

  1. Bardzo ładne paznokcie :) Lubię takie proste, ale efektowne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie zdobienia z ćwiekami, fajnie je tutaj zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinowanie z kolorami, wykończeniami i dodatkami wciąga :) to kwestia czasu!
    bardzo lubię takie zdobienia 1+2+1 :D super! elegancko, ale i z nieco rockowym zacięciem!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ładnie - podoba się bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście - prosty, ale efektowny manicure.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, kolory świetnie dobrane:)
    Sama ostatnio zaczęłam malować paznokcie z akcentem na najmniejszy i wskazujący paluszek, a nie na serdeczny i kciuk jak zawsze i bardzo mi sie to podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi bardzo się podoba, bo lubię to połączenie kolorów czarny + nude :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super wygląda :D Świetne połączenie kolorów ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, prosty i elegancki takie są najlepsze tylko na kciuki nie dawałabym tych fioletowych cyrkoni same czarne lepiej się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne <3
    pozdrawiam http://amsyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Efektowne ;) ale moją uwagę najbardziej przykuł lakier Essence - Modern Romance;) bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne połączenie wyszło ;) z jednej strony delikatne z drugiej eleganckie ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda :) prosto i elegancko, ale jednak efektownie!

    OdpowiedzUsuń