czwartek, 19 czerwca 2014

Joko Colors of Luxury - J169 Perfect Blue

 Wywiadówka:

Joko 
Colors of Luxury

odcieńJ169 Perfect Blue
gdzie kupić? :  wyspy Joko, mniejsze drogerie, internet
ile kosztuje? :  ok. 13zł
pojemność: 10ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy:+ wysoki połysk
            +bardzo dobre krycie 
            + estetyczne opakowanie
            + płaski i szeroki pędzelek
              + szybko schnie
minusy: - dostępność

Perfect Blue to idealna błękitna szarość, momentami wyglądająca na gołębią szarość. Niesamowity odcień, bardziej niebieski od Drachetki i nieco ciemniejszy. Uwielbiam takie kolory, świetnie mi się je nosi chociaż wyglądają trochę trupio. Dawno nie używałam lakierów Joko i już zapomniałam, że są tak przyjemne w obsłudze. Pędzelek jest płaski i szeroki o zaokrąglonej końcówce. Pigmentacja jest na wysokim poziomie, jedna, sprawnie nałożona warstwa wystarczy w zupełności Natomiast ja nałożyłam drugą by wyrównać powierzchnię ponieważ pierwszą warstwę nakładałam zbyt długo. Połysk jest widoczny i nie wymagane jest użycie top coat'u. Lakier właściwie jest idealny, cena jest dość znośna, natomiast bardzo żałuję, że z krakowskiego M1 zniknęła wyspa Joko. Dostępność produktów tej firmy jest fatalna jeżeli chodzi o teren Krakowa. 






  

Uroczy motylek (lub inny motyw) na serdecznym paznokciu to już tradycja :). Na początku miałam nieco innego motylka, niestety po pomalowaniu top coat'em Color Club całkowicie się rozpuścił... Spróbowałam top coat'u Color Club z innego setu i pozostawił motylki bez naruszenia. Niby jednakowe opakowania i określone mianem top coat, a tak diametralnie się różnią. Motylki pochodzą stąd, a można je kupić również tutaj. Poniżej przedstawiam cały blankiecik motylków [zestaw nr 10] ;).








Pozdrawiam:*
Mavia

11 komentarzy:

  1. Śliczności, a z tym motylkiem to już w ogóle ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki ten lakier! Ja uwielbiam odżywkę z Joko Expresowe wzmocnienie i z tego co wiem w mojej apteko-drogerii gdzie są te odżywki są również lakiery i ciekawią mnie bo takie pędzelki należą do moich ulubionych. Muszę się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek!!! a motylek dodaje uroku mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi lakier Orly Boho Bonnet :)
    Te motylki są mega śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny , uwielbiam lakiery o takich pastelowych kolorkach c:

    OdpowiedzUsuń
  6. przed chwilą go zmyłam :) jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. zdostępnościa nie jest tak źle : ) są w sdrogeriach firlirt : )

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie błękitności,podoba mi się ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń