niedziela, 1 czerwca 2014

Manhattan Rocktopia #5

 Wywiadówka:  

Manhattan
Rocktopia

odcień: #5
gdzie kupić? : internet, (nie widziałam go nigdzie stacjonarnie)
ile kosztuje? : 5-10zł
pojemność: 11ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie               
               + cena

minusy:  - - - - - 

Lakier ten posiadam w swoich zbiorach już ponad rok. Kupiłam go w jakimś sklepie internetowym za kilka złotych. Nie widziałam tej edycji limitowanej w polskich drogeriach, ale możliwe, że były one 2 lata temu gdzie limitka była nowa, a ja po prostu nie zwróciłam na to uwagi :). Kolor jest bardzo ciekawy, to przykurzony błękit z delikatnym srebrnym shimmerem, ale jest on mało widoczny w buteleczce, a na paznokciach już kompletnie niewidoczny. Pełne krycie otrzymujemy po dwóch standardowych warstwach, schnie w normie, połysk jest przeciętny. Ciekawy lakier, nie żałuję jego zakupu ;). 

  










Pozdrawiam:*
Mavia

21 komentarzy:

  1. Śliczny, ten topper idealnie mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny kolor! kocham rozbielone srebrzyste turkusy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, ja mam chyba już z boczenie, ale od razu widziałam po pierwszym zdjęciu, że to nie krem, niby piszesz, że shimmera nie widać, ale widać coś, co odróżnia go od lakieru kremowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam jeszcze takiego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, lubię takie latem, zwłaszcza na stopach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie takie odcienie i również bardziej na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :) zarówno solo jak i w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie kolor niespotykany! jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny kolorek:) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo trzymałaś go w ukryciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery Manhattan to moi ulubieńcy :-)

    OdpowiedzUsuń