wtorek, 3 czerwca 2014

Wibo Candy Shop - #3

 Wywiadówka: 

Wibo 
Candy Shop

odcień: 3
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 6.99zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 2 warstwy
plusy:    + piaskowa faktura
                + niedrogi
                + wąski pędzelek
                + przyjemna aplikacja
          + dostępność
minusy: - - - - 

Na piaskach Wibo jeszcze nigdy się nie zawiodłam i mimo niskiej ceny, zawsze spełniają moje oczekiwania. Trójka to kolor barbie'owego różu, słodki ale dość klasyczny i uniwersalny. Piaskowe wykończenie jest na wysokim poziomie, chropowata faktura, dużo ziarenek przypominających piasek. Bardzo fajny lakier, często sięgam po piaski gdy mam mało czasu bo wiem, że nawet gdy coś mi się nagle "popsuje" to nie będzie to aż tak widoczne, a poza tym zauważyłam, że lakiery o tym wykończeniu szybciej wysychają :). Bardzo go polubiłam, ale kupiłam go bo myślałam, że chociaż trochę różni się od Golden Rose, który pokazywałam TU jednak są identyczne! Dlatego jeśli myślałyście o zakupie z GR, a nie macie w pobliżu ich stoiska to z Wibo dostaniecie taki sam odcień różu ;).










Pozdrawiam:*
Mavia

17 komentarzy:

  1. Kolor jest piękny, szkoda,że seria Candy Shop jest już niedostępna (przynajmniej u mnie).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam całą kolekcję i spisują się świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jako pierwszy rzucił mi się w oczy. I dobrze, że jednak kupiłam sam fiolet, bo w domu dotarło do mnie, że faktycznie jest identycznie z piaskiem GR, który już mam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę go w końcu rozdziewiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny piasek :) ja mam dwójeczkę z tej serii piaskowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, cukierkowy kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutki! Muszę jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam piaskowe lakiery bez brokatu :) nie kogę od początku trafić na serię Candy Shop-w moim Rossku chyba wykupują z prędkoscią światła...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ;) Lubie ich piaski, są naprawdę dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zakupiłam dwa z tej serii: ten i brzoskwioniowy :) Jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piaski z tej serii mają bardzo fajną fakturę, a i kolor jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie tego m ibrakuje : c a jest taki pięknyy!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudownie to wyszedł <3 taka mocna fuksja <3

    OdpowiedzUsuń