poniedziałek, 9 czerwca 2014

Bell Fashion Colour #305 + kwiatek :)

 Wywiadówka:

Bell
Fashion Colour

odcień: 305
gdzie kupić? :  wizaż24, Drogerie Natura, nie sieciowe drogerie
ile kosztuje? :  7-10zł
pojemność: 11ml
wykończenie: półperłowe
krycie: 2/3 warstwy
plusy: + bezproblemowa aplikacja
              + ładna buteleczka
              + piękny połysk
              + szybko schnie
              + dobre krycie
minusy: - - - - - 
 

Muszę zacząć od tego, że na zdjęciu reklamowym odcień wyglądał na kremowy, a w rzeczywistości okazał się być delikatną perłą. Jeszcze gdy nie wylądował na moich paznokciach, miałam pewne uprzedzenia i nie wiedziałam jak to będzie wyglądać. Na szczęście perłowe wykończenie, które było tak mocne w buteleczce złagodniało na paznokciach i zamieniło się w delikatnie połyskującą taflę. Momentami wygląda na krem. Dwie warstwy są niezbędne, trzecia dla wyrównania powierzchni i ogólnego lepszego wyglądu. Lakier zaskoczył mnie pozytywnie, nie lubię perłowego wykończenia, ale tym razem w tak subtelnej wersji podoba mi się.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Dla urozmaicenia postanowiłam dodać niewielki akcent w postaci naklejki wodnej na serdeczny paznokieć. Naklejki pochodzą z aukcji, o której pisałam Wam już nie raz, ale różnią się od pozostałych tym, że występują w osobnym opakowaniu i... są bardzo dobrze wykonane, każdy detal jest widoczny. Kwiaty wyglądają bardzo realistycznie i naprawdę są urzekające... :) Numer zestawu, z którego pochodzi poniższa naklejka to 28. W całości prezentuje się tak:
 
 
 
 
 
 

Pozdrawiam:*
Mavia

16 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawe, daje ładny delikatny efekt. Od czasu do czasu lubię takie odcienie na paznokciach:).

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam uprzedzenia, ale czasem lakier potrafi zaskoczyć :)
    ten podoba mi się tak średnio

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za perłą, nawet jeśli jest tylko półperłą, dlatego pewnie nie kupię, ale przyznam, że wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, taki subtelny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka lakierów o takim "pólperłowym" wykończeniu i nawet je lubię Ta naklejka tutaj pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię od czasu do czasu takie jasne kolorki, ta perła mi tutaj nie przeszkadza, bo jest bardzo delikatna, wręcz dodaje uroku temu lakierowi

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kolor. A z tym kwiatkiem to już w ogóle ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo perłowego wykończenia,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny, nie zobowiązujący kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda świeżo i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo tej lekkiej perły to jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny z tej serii, bardziej nudziakowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda super a ta naklejka wodna jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń