piątek, 13 czerwca 2014

Wibo Candy Shop #2

Wywiadówka: 
Wibo 
Candy Shop 
 
odcień: 2
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 6.99zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 2 warstwy
plusy:    + piaskowa faktura
                + niedrogi
                + wąski pędzelek
                + przyjemna aplikacja
          + dostępność
minusy: - - - - 
  

Piaskowe lakiery królują na naszych paznokciach nie od dziś, dlatego ten lakier nie będzie dla Was zaskoczeniem. Pochodzi on kolekcji Candy Shop, która została wprowadzona wiosną tego roku do rossmannowskich szaf. W kolekcji znajdują się cztery kolory, trzy z nich posiadam, najjaśniejszego koloru - brzoskwinki nie mogłam nigdzie znaleźć podczas promocji. Dla przypomnienia, pastelowy fiolet oraz barbie'owy róż z tej samej serii. Bohaterem dzisiejszej notki jest bardzo ciekawy odcień różu, ciepły, z odrobiną czerwieni i brzoskwinki. Pełne krycie można uzyskać po dwóch standardowych warstwach, lakier schnie w krótkim czasie, a faktura piaskowa jest wyrazista i mocno chropowata. Aplikacja lakieru nie sprawia problemów, przebiega gładko i dla wprawionej ręki idzie naprawdę szybko ;). Opakowanie jest dość proste i nie zachwyca design'em, ale jak za taką cenę nie wymagam wiele, zwłaszcza, że kupiłam lakier po -49% obniżce.
 
 
  
 
  
 
 
 
 
 
Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. Śliczny jest :) Moje serduszko skradł fioletowy z tej serii i jestem baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioletowy z całej czwórki jest chyba najładniejszy :)

      Usuń
  2. Jaki fajny, słodki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemny kolorek :) I faktura fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie ciepłe odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie mam go na paznokciach, jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, ale nie kupiłam go, wybrałam ten barbie'owy i to po promo, bo w czasie żadnego nie upolowałam :O

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię te lakiery, nie drapią tak bardzo, jak inne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam i już testowałam na pazurkach,lubię go :)

    OdpowiedzUsuń