sobota, 28 czerwca 2014

Essence Colour & Go - 149 hello marshmallow!

 Wywiadówka:

Essence
Colour & Go 

odcień:149 hello marshmallow!
gdzie kupić? :  Douglas, SuperPharm, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł 
pojemność: 8ml
wykończenie: frost
krycie: 2 warstwy
plusy: + szeroki i płaski pędzelek
              + elegancki wygląd opakowania
              + dostępność                                                                                                 
              + przystępna cena
                             minusy: - - - -

Hello marshmallow! na pewno pamiętacie z pierwszej generacji, gdzie miał postać kremowego lakieru bez żadnych drobinek w kolorze liliowym. Od tamtej pory wyszła chyba jeszcze jedna wersja, ta którą chcę Wam dzisiaj pokazać jest trzecią z kolei (lub drugą). To jasny, chłodny fiolet, z mnóstwem srebrnego shimmeru i wielokolorowych drobinek, właściwie chyba jest to frost. Wyjątkowe w nim jest to, że gdy się przyjrzymy, można ujrzeć mnóstwo iskrzących drobinek. Kolor jest dość specyficzny i myślę, że większości z Was się nie spodoba :). Ja się do niego przekonałam i z przyjemnością mi się go nosiło. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, aplikacja przebiegła bez żadnych problemów, a czas schnięcia był wyjątkowo krótki jak na lakiery Essence










  

Pozdrawiam:*
Mavia

11 komentarzy:

  1. Nie lubię takiego wykończenia, ale u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie widzę go u siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak dla mnie genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ciekawy, mam podobny z Chili!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor i fajne wykończenie, ale z trwałością Essence niestety u mnie nie najlepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie porywa mnie połączenie tego koloru z tym wykończeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę dziwaczny jest :) Ciekawi mnie jakby wyglądał na moich paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nawet go mam ale pomalowalam raz i strasznie smużył.

    OdpowiedzUsuń