środa, 4 czerwca 2014

Essence Colour & Go - 133 do you speak love?

 Wywiadówka:

Essence
Colour & Go 

odcień:133 do you speak love?
gdzie kupić? :  Douglas, SuperPharm, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł 
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + szeroki i płaski pędzelek
              + elegancki wygląd opakowania
              + dostępność                                                                                                 
              + przystępna cena
                             minusy: - - - -

Do you speak love? skusiło mnie swoją głębią. Po przyjściu do domu stwierdziłam, że mam przynajmniej kilka podobnych no ale cóż... Taki los lakieromaniaczki... :D Nie zniechęciło mnie to by go od razu wypróbować. To piękna, głęboka czerwień, wiśniowa czerwień, idealna na okres jesienno-zimowy. Aplikacja jest banalnie prosta, dwie warstwy do pełnego krycia, ze zmywaniem nie miałam problemu oraz warto wspomnieć, że nie barwi skórek. Jeżeli nie macie jeszcze w swoich zbiorach takiego koloru czerwieni to naprawdę warto, ale jeśli macie swój sprawdzony egzemplarz to spokojnie można sobie ten odpuścić.


  





Pozdrawiam:*
Mavia

13 komentarzy:

  1. Piękny kolorek u mnie niestety lakiery tej marki się nie sprawdzają;/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, rewelacyjnie błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę przyznać, że mi się podoba ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaa może bedzie to odpowiednik opi Malaga wine?! Musze zobaczyć !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia:( Ale patrząc po swatch'ach wygląda dosyć podobnie :D

      Usuń
  5. Mam czerwony, ale szybko się ściera z końcówek :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier, uwielbiam ten kolor jednak jakoś się z nim nie polubiłam....

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek mega świetny! Aż chyba skusze się kiedyś na jego zakup :)

    Zapraszam: http://life-by-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczny, bardzo kobiecy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń