wtorek, 24 czerwca 2014

Cztery Pory Roku - zmywacz lakieru hybrydowego lanolina + olejek lemongrass

 Na wstępie muszę zaznaczyć, że recenzja nie będzie dotyczyła zmywania lakieru hybrydowego. Nie jestem zwolenniczką lakierów hybrydowych ze względu na częstotliwość malowania paznokci dlatego aby zmywacz się nie zmarnował postanowiłam użyć go do zmywania tradycyjnych emalii. Jak się sprawdził? O tym za chwilę.

Pierwszy raz użyłam zmywacza gdy potrzebowałam zmyć farbę do drewna ze skóry (tak, tak... Malowałam w ogródku różne elementy drewniane i byłam cała w brązowej farbie). Przed rozpoczęciem malowania nie zauważyłam, że nie mam w domu rozpuszczalnika, dlatego postanowiłam użyć zmywacza. Pod ręką miałam własnie ten i byłam zdziwiona, że poszło tak szybko przy dość niewielkiej ilości zużycia produktu. Już wiedziałam, że się polubimy.

Zmywacz ma przyjemny cytrusowy zapach, spodziewałam się, że będzie bardziej nieprzyjemny. Możliwość dozowania produktu dzięki niewielkiemu otworowi jest jak najbardziej przydatna. Miałam różne, dziwne historie ze zmywaczami, które miały otwór jak dwa złote i często źle się to kończyło. Jak sobie radzi z lakierami? Kremowe, shimmery oraz te z niewielką ilością brokatu schodzą bez najmniejszego problemu. Przy piaskowych (z dużą ilością drobinek) oraz lakierach brokatowych przebiega to trochę gorzej, trzeba więcej trzeć ale nadal jest ok i wystarczy na chwilę dłużej przyłożyć wacik, a lakier będzie łatwiej schodził. Minusem jest to, że zmywacz pozostawia biały nalot na skórkach. 







Wywiadówka:

Cztery Pory Roku
Zmywacz lakieru hybrydowego
lanolina + olejek lemongrass

Więcej informacji: TU
Cena: ok. 6zł
Pojemność: 60ml

Jeżeli miałyście już ten zmywacz i używałyście go zgodnie z przeznaczeniem (hybrydy, żel, akryl) to koniecznie dajcie znać jak się sprawdził! 

Pozdrawiam:*
Mavia

9 komentarzy:

  1. chyba się na niego skuszę :) bo pomalowane pazury u stóp mam, a ogarnęłam się, że zmywacza brak

    OdpowiedzUsuń
  2. oo proszę. Musze wypróbować na hybrydzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też jestem ciekawa jak spisze się z hybrydą, bo pierwszy raz widzę taki preparat :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten zmywacz i byłam z niego bardzo zadowolona, zapach ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja go też do brokatów używam : p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się właśnie przerzuciłam na hybrydy na wakacje, kupię ten zmywacz i dam znać co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, jestem ciekawa jak się sprawdzi:).

      Usuń
  7. ja zawsze kupuję zmywacz pierwszy z brzegu. Nie przykładam do niego jakiegoś dużego znaczenia

    OdpowiedzUsuń