poniedziałek, 23 czerwca 2014

Mała wyprzedaż nowych lakierów

Mam do sprzedania kilka sztuk nowych lakierów Rimmel. Sprawa jest prosta, potrzebuję gotówki i stwierdziłam, że sprzedam moje zapasy. Lakiery Rimmel są naprawdę świetnej jakości, o czym możecie poczytać TUTAJ. Te, które tutaj sprzedaję są nowe (Ivory Tower oraz New Romance mają niewielki ubytek widoczny na zdjęciach, być może jest spowodowany kilkumiesięcznym leżeniem u mnie szafce) i to nie są te, które były recenzowane. 

Sprzedaję za 40% ceny sklepowej - 8zł/sztuka. 


UWAGA!!!

Pozostało mi 7 lakierów i jako komplet sprzedam za 55 zł !!!

New Romance | Punk Rock (brak) | Rock n Roll (brak)| Reggae Splash

Urban Purple | Hip Hop | Grape Sorbet } Celebrity Bash | Ivory Tower
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mam również do sprzedania kultowy O.P.I Golden Eye. Mam dwa i postanowiłam jeden oddać za mniej więcej połowę ceny.

Cena 19zł 


Do tego należy doliczyć koszt przesyłki (6-10zł, w zależności od ilości sztuk), ewentualnie odbiór na terenie Krakowa (do uzgodnienia). 

W razie pytań lub zainteresowania lakierami proszę o wiadomość prywatną na:

madziia.w@gmail.com

lub

lakierowewywiadowki@gmail.com 

Pozdrawiam:*

Mavia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz