wtorek, 17 czerwca 2014

Quiz Safari #641

Wywiadówka: 


Quiz 
Safari

odcień641
gdzie kupić? : bazarki, kioski, internet
ile kosztuje? : 3 - 5zł
pojemność: 12ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + dobre krycie
                + niska cena
                +duża pojemność 
                + bogata gama kolorystyczna
  minusy: - długi czas schnięcia


 Kilka lat temu seria Safari była u mnie częstym gościem. Nadal mam kilka lakierów i zachowały wszystkie swoje właściwości. Dzisiaj czas na odświeżenie trochę pamięci o tej serii, a także sprawdzenie jak właściwie po trzech latach zmieniła się formuła Safari. Zmieniła się zakrętka, przyjęła biel i czerń w innej konfiguracji, a na odwrocie buteleczki mamy pełny skład. Konsystencja nadal jest rzadka ale zwarta, pędzelek łatwy w obsłudze ale nabierający dość dużo produktu. Powinnam zacząć od koloru, który jest nietypowy. To zieleń z nutą żółci, trochę groszkowy. Dla mnie to kolor wiosny :). Kilka zdjęć robiłam w pomieszczeniu i kolor wyszedł na cieplejszy i bardziej żółty, w rzeczywistości jest czymś pomiędzy. Lakier pozostawia przyzwoity połysk, bardzo miłe zaskoczenie bo poprzednicy z Safari miały z tym problem i zawsze potrzebowały nabłyszczacza. Czas schnięcia jest stosunkowo długi i warto wspomóc się czymś przyspieszającym. Podsumowując, lakier w tej półce cenowej jest naprawdę dobrym produktem i czasem warto skusić się na emalie z tej serii ze względu na unikatowy kolor. 




  






Pozdrawiam:*
Mavia

15 komentarzy:

  1. Fajny, podoba mi się :)
    Nie przepadam za lakierami Safari, ale to chyba dlatego, że nie trafiam zwykle na takie ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwna zieleń. Bardzo limonkowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, ale nie na moje paznokcie. ;p
    Już dawno nie miałam lakieru z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy odcień, jednak nie wiem, czy sama chciałabym go nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny kolor z Wibo, ale potrzeba tylu warstw, że aż mi się odechciewa nim malować :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolorek, taki kanarkowy z odrobiną zieleni, pistacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za zielenią, ale taki groszkowy odcień całkiem przyjemnie wygląda na paznokciach c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jak go zobaczyłam to od razu pomyślałam o Tobie :D

      Usuń
  9. mam ten kolor ale nie używam bo mi się zwyczajnie nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę brzydal, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na Twoich paznokciach wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń