piątek, 20 czerwca 2014

Eveline miniMAX - #839

Wywiadówka:


Eveline
miniMAX

odcień: 839
gdzie kupić? :  Hebe, niektóre drogerie Rossmann, drogerie niesieciowe
ile kosztuje? :  ok. 6zł
pojemność: 5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + dobre krycie
              +szybko schnie
              + wąski pędzelek       
              + cena 
              + dostępność
              + brak problemów przy zmywaniu          
minusy: - barwi skórki



 Maluchy od Eveline goszczą na moich paznokciach już od wielu miesięcy. Lakiery są całkiem dobre jak na swoją cenę i dobrze prezentują się na tle konkurencji. Jak wiadomo, często od reguły są wyjątki i dziś będzie o jednym z nich. Bohaterem dzisiejszej notki jest morska zieleń z odrobiną błękitu w sobie o numerze 839. Emalię nakłada się wygodnie, pędzelek jest wąski i można nim precyzyjnie nałożyć lakier. Połysk na dobrym poziomie, niepotrzebny jest top coat i całość schnie w dość krótkim czasie. Co więc jest nie tak? Trochę bąbelkuje, ale to kwestia, która była już omawiana setki razy. Być może jest to wina lakieru, ale być może moja - dlatego nie będę tego oceniać. Niestety podczas zmywania zauważyłam, że lakier okropnie barwi skórki... Duży minus za ten fakt, ale dla mnie nie ma nic nie do zrobienia i przy pomocy pasty do zębów pozbyłam się topielcowych dłoni. Warto również zauważyć, że kolory zielone i okołozielone są dość problematyczne i często zdarza im się barwić nasze dłonie. 



  






Kotek na serdecznym nie jest przypadkiem. Uwielbiam koty (psy jeszcze bardziej) i musiałam to delikatnie zaakcentować w postaci naklejki. Akurat kotki można nabyć tutaj, a poniżej umieszczam zdjęcie całego kompletu kotów :). 







Pozdrawiam:*
Mavia

13 komentarzy:

  1. bardzo lubię MiniMaxy i ten kolor też bardzo przypadł mi do gustu. niestety faktycznie, kolor jest z rodzaju tych, które mogą być problematyczne nie tylko dla skórek ale nawet dla płytki. BTW - kocurek super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tą serię lakierów, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. MiniMAXy są genialne, szkoda że ten odstaje od reszty, bo kolor ma naprawdę przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolorek :) a z kociakiem wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super te naklejki ;D ładny kolor. lubię lakiery eveline

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kolor i bardzo lubię, u siebie barwienia nie zaobserwowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że barwi skórki, jednak kolor ma piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek. Ogólnie lakiery z tej serii bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny lakier! Miałam kiedyś jasny róż z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się zastanawiam dlaczego wzorek należy dawać "do siebie"? Ja wolę wzorkiem do ludzi, żeby mogli podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor, ale naklejki rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. MiniMaxy uwielbiam,tego odcienia nie mam,ale bardzo mi się podoba :) fakt,zielenie i ciemne niebieskości często barwią...

    OdpowiedzUsuń