niedziela, 29 czerwca 2014

Wibo Summer Extreme Nails #523

 Wywiadówka: 

Wibo 
Summer Extreme Nails

odcień: 523
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: shimmer
krycie: warstwy
plusy:    + niedrogi
                + dobre krycie
                + przyjemna aplikacja
          + dostępność
minusy: - kiepski połysk

Lakiery Extreme Nails znam od dawna, ale dotychczas była to stara edycja w poprzednich opakowaniach. Kupiłam kilka na próbę, by sprawdzić przede wszystkim ich właściwości. W moje ręce wpadł śliczny i intensywny pomarańcz, z resztą zauważyłam, że jest to bardzo modny kolor w tym sezonie. Właściwie to taki marchewkowy kolor z drobnym, niebieskim shimmerem, którego nie widać na paznokciach. Dłonie wyglądają zdrowo w tym kolorze i całkiem fajnie czułam się z tym lakierem na paznokciach. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, które schną w dość przeciętnym czasie. Niestety połysk jest niemal zerowy i top coat jest wręcz obowiązkowy. Jeżeli chodzi o formułę lakieru jak i pozostałe właściwości wraz z pędzelkiem to nie odbiegają one jakością od poprzedniej generacji Extreme Nails. Nie żałuję swojego zakupu, ponieważ na obecnej wtedy promocji (-49%) zapłaciłam za niego 3zł z groszami... :)










  
   







Pozdrawiam:*
Mavia

10 komentarzy:

  1. Kolor super!... Jak rozumiem na zdjęciach mani już z top'em?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa lakiery z tej odświeżonej serii i niezbyt lubię. Ten jest piękny, ale przyrzekłam sobie, że nie kupię nic z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Nowa wersja nie zachwyca, mnie odstrasza brak połysku i momentami kiepska aplikacja.

      Usuń
  3. Ładny, energetyzujący, jednak czy to moje wrażenie, że shimmer widać dopiero pod jakimś kątem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dopiero widać go pod konkretnym kątem. :)

      Usuń
  4. Mam niebieski z tej serii i jakoś o nim zapomniałam. Zapraszam na kolory lakierów na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie bardzo słabo się trzymają te lakiery ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat mam ten sam lakier i trochę się na nim zawiodłam. Myślałam, że drobinki będą bardziej widoczne a tu niespodzianka - widać je tylko pod mocnym światłem, czas schnięcia też taki sobie (jak większość lakierów z tej firmy). Ogólnie nie jest zły, ale ja jakoś nie mam do niego cierpliwości :-) Dodam jednak, że pięknie prezentuje się na paznokciach u stóp ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery pozostawiają wiele do życzenia... Nie jest najgorzej jak za tę cenę, ale oczywiście mogło być znacznie lepiej. Zgadzam się z Tobą, Kresko, niestety czas schnięcia nie powala na kolana, a drobinki dość słabo wypadają podczas noszenia...

      Usuń